Nieuw/Pink Electric Havaianas slippers maat 37/38€ 15,00
Klantgericht Leiderschap - Sydney Brouwer
Bieden
Ophalen of Verzenden
110sinds 24 mar. '25, 16:36
Kenmerken
ConditieNieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
AuteurSydney Brouwer
Beschrijving
Klantgericht leiderschap
8 Principes voor klantgerichte cultuur
Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Daarbij worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap.
In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderschap. Hij zoomt daarbij in op de leider zelf. Als leider ben je immers verantwoordelijk voor het creëren van een cultuur die stimuleert dat iedereen het belang van de klant inziet. Wat moet een leider doen om klantgerichtheid in een organisatie op de kaart te zetten, te faciliteren en te stimuleren? Aan de hand van inspirerende voorbeelden en anekdotes uit de praktijk neemt Sydney je mee langs acht principes die leiders zullen helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur...
Nederlands/Vlaams taal
Aantal pagina's: 200
NIEUW/ONGELEZEN!!!!!!
Boek past door de brievenbus!
Winkelprijs €26,00
Liefst op te halen in Amsterdam of anders verzendkosten voor de koper.
Zoek je nog een Sinterklaas-Kerst of verjaardags cadeau kijk dan nog even bij mijn andere advertenties,
er zal vast wel iets tussen zitten.
8 Principes voor klantgerichte cultuur
Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Daarbij worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap.
In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderschap. Hij zoomt daarbij in op de leider zelf. Als leider ben je immers verantwoordelijk voor het creëren van een cultuur die stimuleert dat iedereen het belang van de klant inziet. Wat moet een leider doen om klantgerichtheid in een organisatie op de kaart te zetten, te faciliteren en te stimuleren? Aan de hand van inspirerende voorbeelden en anekdotes uit de praktijk neemt Sydney je mee langs acht principes die leiders zullen helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur...
Nederlands/Vlaams taal
Aantal pagina's: 200
NIEUW/ONGELEZEN!!!!!!
Boek past door de brievenbus!
Winkelprijs €26,00
Liefst op te halen in Amsterdam of anders verzendkosten voor de koper.
Zoek je nog een Sinterklaas-Kerst of verjaardags cadeau kijk dan nog even bij mijn andere advertenties,
er zal vast wel iets tussen zitten.
Advertentienummer: m2249521672
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havoleren cognac bank in Huis en Inrichtingc giant gitaarcaravan met hefbed in Caravanscrossing lines dvdreborn verfbatavus paars in Meisjesfietsenrozenbowl in Antiek en Kunstmagimix dekselhutschenreuther bordjeherinneringstegel