Yamaha RIBBOOT Yam380S met 5pk Yamaha motor en trailer Bieden
Joep van Rensch - Basisboek Customer Journey
€ 5,00
Ophalen of Verzenden
480sinds 26 mar. '25, 00:18
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2016
AuteurJoep van Rensch; Bart van Ratingen; Wilfred Achthoven; Berry ...
Beschrijving
Ondertitel: Een inleiding in het vakgebied
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 196
- Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs;- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden customer journey-projecten.Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de customer journey, het centrale thema van dit boek. Basisboek Customer Journey is speciaal ontwikkeld om hbo-studenten kennis te laten maken met klantbeleving en de customer journey. Via praktische technieken en tips biedt het boek inzicht in hoe klantbeleving en customer journeys kunnen worden ingezet om optimale resultaten te behalen, voor de klant en voor de organisatie. Er is aandacht voor de manieren waarop organisaties een emotionele connectie kunnen maken met klanten en medewerkers...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 196
- Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs;- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden customer journey-projecten.Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de customer journey, het centrale thema van dit boek. Basisboek Customer Journey is speciaal ontwikkeld om hbo-studenten kennis te laten maken met klantbeleving en de customer journey. Via praktische technieken en tips biedt het boek inzicht in hoe klantbeleving en customer journeys kunnen worden ingezet om optimale resultaten te behalen, voor de klant en voor de organisatie. Er is aandacht voor de manieren waarop organisaties een emotionele connectie kunnen maken met klanten en medewerkers...
Advertentienummer: m2250066077
Populaire zoektermen
basisboek online marketingbasisboek facility management 3e drukbasisboek bouwkundemarketing@questjunior.nlbasisboek psychologiebasisboek bouwkunde in Boekenjoep moet poepenbasisboek integrale veiligheidbasisboek systeemgericht werkenbasisboek aanpak schuldenbasisboek wiskundedescent journeysamengevat economie havobasisboek sociaal werkaardappelen frieslander in Levensmiddelenyamaha clavinova keyboardmârklin in H0pickup voorversterker in Platenspelersxinix touringoldtimer stickerschuler in Antiek en Kunstkachel land roverstuurautomaat bootbmw x6 in Auto-onderdelen