LuLu Wang (GESIGNEERD1x)Lelietheater|Brief aan mijn lezers|W€ 18,00
Verhalen om niet te verdwalen - innovaties - inspiratie
€ 15,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
150sinds 26 mar. '25, 10:42
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2016
AuteurJan Spackler, R Heijenga
Beschrijving
Leiders op hun vakgebied leiden je rond. Hoe werkt reclame en marketing? Welke cases zijn inspirerend en leading? Geef dit boek als duurzaam cadeau. Zo aansprekend, goede voorbeelden en heel veel foto's en beeldmateriaal. Marketing, reclame, bedrijfskunde, bedrijfseconomie, organisatiekunde, psychologie, groepsdynamica en het management van niet rationele en processen. Alles komt voorbij in dit rijk geïllustreerde boek.
Info achterkant boek:
We leven in een overgerationaliseerde zakelijke wereld. Het boek gaat over de andere kant van de medaille, die van het onbewuste en irrationele. In twaalf aansprekende verhalen vertellen we hoe organisaties zich op een natuurlijke wijze kunnen transformeren tot bezielde merkorganisaties.
Een reis naar binnen, naar de ziel van de organisatie, naar de wereld van het onbewuste en de archetypen. Een verhalenbundel over groei en verdieping van merkorganisaties als levend organisme.
Interviews met Arjan Erkel, Andi Lothian, Stephan van Slooten en Tjeu van den Berk.
Verhalen over Transities binnen retail: De Roma in Antwerpen, Rabobank en de coöperatie, innovatie van citizenM, de vuurproef voor Volkswagen AG, Heineken & Design, de 9+ klantreis van Carglass, Jumbo's familiecultuur en marktprestaties en de bezieler van Het Oogziekenhuis.
Ook het Koninklijk Huis met Willem Alexander en Maxima komt in de spotlights te staan. Koningsdag presentje!
Best practises - innovatie - inspirerend voor je werk of opleiding
Aerial Media Company
23x29 cm 298 pag's. Groot boek
Info achterkant boek:
We leven in een overgerationaliseerde zakelijke wereld. Het boek gaat over de andere kant van de medaille, die van het onbewuste en irrationele. In twaalf aansprekende verhalen vertellen we hoe organisaties zich op een natuurlijke wijze kunnen transformeren tot bezielde merkorganisaties.
Een reis naar binnen, naar de ziel van de organisatie, naar de wereld van het onbewuste en de archetypen. Een verhalenbundel over groei en verdieping van merkorganisaties als levend organisme.
Interviews met Arjan Erkel, Andi Lothian, Stephan van Slooten en Tjeu van den Berk.
Verhalen over Transities binnen retail: De Roma in Antwerpen, Rabobank en de coöperatie, innovatie van citizenM, de vuurproef voor Volkswagen AG, Heineken & Design, de 9+ klantreis van Carglass, Jumbo's familiecultuur en marktprestaties en de bezieler van Het Oogziekenhuis.
Ook het Koninklijk Huis met Willem Alexander en Maxima komt in de spotlights te staan. Koningsdag presentje!
Best practises - innovatie - inspirerend voor je werk of opleiding
Aerial Media Company
23x29 cm 298 pag's. Groot boek
Advertentienummer: m2250147207
Populaire zoektermen
ontwerpen van technische innovatiesmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwoerotische verhalen in Boekenverhalen vertellen en vragen stellenpincode economieprincipes van marketing 8e editiemich negrinmarty robbins lpheftafelsalfa romeo gtv modelautodefecte boiler in Geisers en Boilers5 punts slingiso plaat in Doe-het-zelf en Verbouwklm schaalmodellen in Luchtvaartderbi boulevard onderdelenvw kever in Kinderen en Baby's