Verhalen om niet te verdwalen - innovaties - inspiratie

€ 15,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
150sinds 26 mar. '25, 10:42
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2016
AuteurJan Spackler, R Heijenga

Beschrijving

Leiders op hun vakgebied leiden je rond. Hoe werkt reclame en marketing? Welke cases zijn inspirerend en leading? Geef dit boek als duurzaam cadeau. Zo aansprekend, goede voorbeelden en heel veel foto's en beeldmateriaal. Marketing, reclame, bedrijfskunde, bedrijfseconomie, organisatiekunde, psychologie, groepsdynamica en het management van niet rationele en processen. Alles komt voorbij in dit rijk geïllustreerde boek.

Info achterkant boek:
We leven in een overgerationaliseerde zakelijke wereld. Het boek gaat over de andere kant van de medaille, die van het onbewuste en irrationele. In twaalf aansprekende verhalen vertellen we hoe organisaties zich op een natuurlijke wijze kunnen transformeren tot bezielde merkorganisaties.
Een reis naar binnen, naar de ziel van de organisatie, naar de wereld van het onbewuste en de archetypen. Een verhalenbundel over groei en verdieping van merkorganisaties als levend organisme.

Interviews met Arjan Erkel, Andi Lothian, Stephan van Slooten en Tjeu van den Berk.

Verhalen over Transities binnen retail: De Roma in Antwerpen, Rabobank en de coöperatie, innovatie van citizenM, de vuurproef voor Volkswagen AG, Heineken & Design, de 9+ klantreis van Carglass, Jumbo's familiecultuur en marktprestaties en de bezieler van Het Oogziekenhuis.
Ook het Koninklijk Huis met Willem Alexander en Maxima komt in de spotlights te staan. Koningsdag presentje!

Best practises - innovatie - inspirerend voor je werk of opleiding

Aerial Media Company
23x29 cm 298 pag's. Groot boek
Advertentienummer: m2250147207