Renée van Zijl - De inzet van touchpoints

€ 5,00
Ophalen of Verzenden
120sinds 26 mar. '25, 11:00
Deel via
of

Kenmerken

ConditieNieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2019
AuteurRenée van Zijl

Beschrijving

Ondertitel: Moderne mediaplanning

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 132

Contributors: Désirée van Osch

Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk ‘aanraakt’. Een touchpoint kan de drager van de boodschap zijn, maar ook het transportkanaal. Touchpoints kunnen specifieker zijn dan kanalen. In het kanaal ‘winkel’ kan een klant meerdere touchpoints tegenkomen, zoals een display met een aanbieding, een onderhandelingsgesprek met een verkoper over de prijs en een bezoekje aan de servicebalie. Een volledig en actueel overzicht van touchpoints is daarom niet te geven. De lijst is lang en continu aan verandering onderhevig. Om de inzet van touchpoints doelgericht en georkestreerd te laten gebeuren maakt mediaplanning gebruik van de customer journey, een model waarmee het koopbeslissingsproces in kaart gebracht kan worden.

In het boek De inzet van touchpoints. Moderne mediaplanning introduceert Renée van Zijl het begrip touchpoint en legt zij uit wat de rol en functie zijn van touchpoints in moderne mediaplanning...
Advertentienummer: m2250155066