Biedermeier stoeltje € 25,00
E. de Berg - Basisboek marketingcommunicatie
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
140sinds 1 apr. '25, 18:51
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2011
AuteurE. de Berg
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Welke communicatie-instrumenten kan een organisatie inzetten? Wordt er voor reclame of sponsoring gekozen? Welke media passen daarbij? Gaat de voorkeur uit naar televisie of een digitale nieuwsbrief? Basisboek marketingcommunicatie biedt de informatie die nodig is om dit soort vragen te beantwoorden. Het geeft een actueel overzicht van alle mogelijke instrumenten en media binnen marketingcommunicatie.
Sinds een aantal jaar verschuiven bestedingen voor marketingcommunicatie steeds meer van traditionele media zoals televisie en print naar online media. In Basisboek marketingcommunicatie komen nieuwe en traditionele media daarom geïntegreerd aan bod. Elk hoofdstuk gaat in op een marketingcommunicatie-instrument (bijvoorbeeld reclame, direct marketing of public relations) en de daarbij passende media. Daarnaast besteden de auteurs uitgebreid aandacht aan marketingcommunicatieplannen en consumentengedrag. In aparte hoofdstukken gaan zij in op mediaplanning en de kosten van de inzet van diverse communicatiemiddelen...
Welke communicatie-instrumenten kan een organisatie inzetten? Wordt er voor reclame of sponsoring gekozen? Welke media passen daarbij? Gaat de voorkeur uit naar televisie of een digitale nieuwsbrief? Basisboek marketingcommunicatie biedt de informatie die nodig is om dit soort vragen te beantwoorden. Het geeft een actueel overzicht van alle mogelijke instrumenten en media binnen marketingcommunicatie.
Sinds een aantal jaar verschuiven bestedingen voor marketingcommunicatie steeds meer van traditionele media zoals televisie en print naar online media. In Basisboek marketingcommunicatie komen nieuwe en traditionele media daarom geïntegreerd aan bod. Elk hoofdstuk gaat in op een marketingcommunicatie-instrument (bijvoorbeeld reclame, direct marketing of public relations) en de daarbij passende media. Daarnaast besteden de auteurs uitgebreid aandacht aan marketingcommunicatieplannen en consumentengedrag. In aparte hoofdstukken gaan zij in op mediaplanning en de kosten van de inzet van diverse communicatiemiddelen...
Advertentienummer: m2252544080
Populaire zoektermen
basisboek online marketingbasisboek facility management 3e drukbasisboek bouwkundemarketing@questjunior.nlbasisboek psychologiebasisboek bouwkunde in Boekenbasisboek integrale veiligheidmarketingcommunicatie in 14 stappen in Boekenbasisboek systeemgericht werkenbasisboek aanpak schuldenbasisboek wiskundesamengevat economie havobasisboek sociaal werkbasisboek kwalitatief onderzoekpaneelluikendakdragers opel meriva b in Dakdragerssultan manet poot bureauklm setzara jas 164all saints in Sieraden en Tassencomplete keuken deventeronderzeeboot in Oorlog en Militairsony psp 1004 in PlayStation Portable (PSP)