Frederique spigt mans genoeg Gereserveerd
Sjoerd Slaa - Handboek strategische marketing
€ 7,50
Ophalen of Verzenden
120sinds 6 apr. '25, 16:27
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2012
AuteurSjoerd Slaa; Rolf Oostra
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 466
Handboek Strategische Marketing biedt actuele theorie, in combinatie
met direct toe te passen praktische handvatten bij het ontwikkelen en
implementeren van de marketingstrategie. Het boek geeft een fundamenteel
inzicht en is opgebouwd in vier modules:
- strategisch profiel van de onderneming,
- analysefase van het strategische marketingplanningproces,
- de strategiefase van het strategisch marketingplanningproces van de
organisatie,
- de operationaliseringfase van het strategisch marketingplanningproces.
In de tweede druk van het Handboek Strategische Marketing wordt onder meer
aandacht besteed aan social media, de nieuwe kijk op businessmodellen, nieuwe
mogelijkheden van marktonderzoek en andere nieuwe inzichten in marketing.
Het Handboek Strategische Marketing laat je als lezer zelf meer nadenken over
de context waarin je de theorie kunt gebruiken en zet je aan tot het vergroten
van zelfstandig denken en zoeken.
Advertentienummer: m2254330017
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketinggrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editiehandboek organisatie en managementprincipes van marketing 8e editieinleiding tot de marketing druk 5marketing de essentiegrondslagen van de marketing 9e drukstrategische marketingplanninghandboek voor lerarenmarketing kernstofmarketing essentie in Boekenprincipes van marketingrijnformaat klinkers in Tuin en Terrasdell precision 7510z8 maat 80oude strandstoelkatrol staalkabeldakbranders in Doe-het-zelf en Verbouwgratis speldjespoppenkopjesde olijke tweeling in Boekenhonda crv velgen in Auto-onderdelen