Tommy hilfiger blouse€ 20,00
Ko Floor - Marketingcommunicatiestrategie
Gereserveerd
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
251sinds 8 apr. '25, 07:52
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2020
AuteurKo Floor; Fred van Raaij; Margot Bouwman
Beschrijving
Alleen achterkant beschadigd. Verder nog helemaal goed!!
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 552
Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét boek voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes. Het meest opvallende in deze achtste editie is een nieuw hoofdstuk over online marketingcommunicatie. De overige hoofdstukken zijn ook aangevuld met inzichten over online marketingcommunicatie en relevante toepassingen. Verder is in deze editie het overzicht van theorieën en modellen om merken te bouwen aangevuld met de nieuwste kennis en inzichten. Ook zijn er nieuwe cases toegevoegd en in het hoofdstuk over onderzoek wordt aandacht besteed aan het meten van onbewuste merk- en reclameassociaties.-Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs; -uniek overzicht om digitale communicatie effectief in te zetten;-a...
9789001899950
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 552
Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét boek voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes. Het meest opvallende in deze achtste editie is een nieuw hoofdstuk over online marketingcommunicatie. De overige hoofdstukken zijn ook aangevuld met inzichten over online marketingcommunicatie en relevante toepassingen. Verder is in deze editie het overzicht van theorieën en modellen om merken te bouwen aangevuld met de nieuwste kennis en inzichten. Ook zijn er nieuwe cases toegevoegd en in het hoofdstuk over onderzoek wordt aandacht besteed aan het meten van onbewuste merk- en reclameassociaties.-Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs; -uniek overzicht om digitale communicatie effectief in te zetten;-a...
9789001899950
Advertentienummer: m2254953278
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlpaling en kobasisboek online marketingwulfert floorsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiede regels van floor boekfinancieel management en financieringsamengevat economie vwofloor boekenpincode economiede valstrik van gelukonesie maat 140leovince v6parijsloesje scheurkalender 2021warme pyjama damesvito rails in Interieur en Bekledingcapsule ballenlego 77942 in Duplo en Legobmw f 850 gs in BMW