Joas Wagemakers - Hamas€ 15,00
Jim Stolze - Uitverkocht!
€ 3,00
Ophalen of Verzenden
150sinds 19 apr. '25, 10:58
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2011
AuteurJim Stolze
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 235
Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget aan nieuwe dan aan bestaande klanten en ze zijn te druk bezig om ons te verlammen met informatie en ons zodoende op te zadelen met keuzestress. Als ze daarmee doorgaan eindigen ze volgens Jim Stolze op het kerkhof van merken die ooit bekend waren van televisie. Die bedrijven hebben zich blijkbaar niet gerealiseerd dat we zijn overgegaan van een producteconomie naar een aandachtseconomie. In de zeven delen van dit boek beschrijft Stolze de nieuwe mogelijkheden van die aandachtseconomie. Na het introduceren van het businessmodel van aandacht, volgen aansprekende cases uit de praktijk en verdiepende interviews met experts. In sommige gevallen blijkt één pizza meer waard dan een reclamecampagne van een half miljoen euro.
Advertentienummer: m2259046971
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukjim cutlassgaas 180 hoogculinariaradiator 40 cm hoog in Verwarming en Radiatorenplattegrond groningenartemide cadmodeur 83 x 201 in Doe-het-zelf en Verbouwonkruidsproeierbestek thailandbad english in Rockvoorraad in Bankstellen