Portugal trainingsset XL€ 30,00
André Weber - Consumentengedrag, de basis
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
40sinds 23 apr. '25, 13:52
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2019
AuteurAndré Weber
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 344
- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;- praktijkgerichte benadering;- te gebruiken in compacte modules.Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consument als individu, als groepslid en als lid van de maatschappij.In deze zesde editie zijn de meeste cases, voorbeelden en afbeeldingen vernieuwd. Ook op inhoudelijk niveau zijn er wezenlijke aanpassingen. Zo is de methode ‘customer journey’ – inclusief het gebruik van ‘persona’s’ – toegevoegd. De thema’s ‘neuromarketing’ en ‘online koopgedrag’ worden in deze vernieuwde uitgave diepgaander besproken. Gezien de beperkte waarde van ‘individuele karaktertrekken in relatie tot consumentengedrag’ is dit onderwerp vervallen...
Aantal pagina's: 344
- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;- praktijkgerichte benadering;- te gebruiken in compacte modules.Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consument als individu, als groepslid en als lid van de maatschappij.In deze zesde editie zijn de meeste cases, voorbeelden en afbeeldingen vernieuwd. Ook op inhoudelijk niveau zijn er wezenlijke aanpassingen. Zo is de methode ‘customer journey’ – inclusief het gebruik van ‘persona’s’ – toegevoegd. De thema’s ‘neuromarketing’ en ‘online koopgedrag’ worden in deze vernieuwde uitgave diepgaander besproken. Gezien de beperkte waarde van ‘individuele karaktertrekken in relatie tot consumentengedrag’ is dit onderwerp vervallen...
Advertentienummer: m2260571855
Populaire zoektermen
consumentengedrag de basisbasis bosatlasmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenbedrijfskunde de basiswft basis in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwoethiek de basisjoskin mesttank te koopretro jaren 70 in Vloerlampenwerkbroek heren stretchsony xperia z3action keukenzonneklep audi a3 in Auto-onderdelenlogitech g27 stuur in Spelcomputers, Gamesreisgids egyptehouten lade in Kistenbadkamerkraan in Sanitair