Joolz Geo2 + accesoires€ 250,00
Joep van Rensch - Basisboek Customer Journey
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
230sinds 24 apr. '25, 09:20
Kenmerken
ConditieNieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2016
AuteurJoep van Rensch; Bart van Ratingen; Wilfred Achthoven; Berry ...
Beschrijving
Zie ook mijn andere advertenties voor boeken voor (post)HBO Management
Ondertitel: Een inleiding in het vakgebied
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 196
- Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs;- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden customer journey-projecten.Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de customer journey, het centrale thema van dit boek. Basisboek Customer Journey is speciaal ontwikkeld om hbo-studenten kennis te laten maken met klantbeleving en de customer journey. Via praktische technieken en tips biedt het boek inzicht in hoe klantbeleving en customer journeys kunnen worden ingezet om optimale resultaten te behalen, voor de klant en voor de organisatie. Er is aandacht voor de manieren waarop organisaties een emotionele connectie kunnen maken met klanten en medewerkers...
Ondertitel: Een inleiding in het vakgebied
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 196
- Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs;- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden customer journey-projecten.Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de customer journey, het centrale thema van dit boek. Basisboek Customer Journey is speciaal ontwikkeld om hbo-studenten kennis te laten maken met klantbeleving en de customer journey. Via praktische technieken en tips biedt het boek inzicht in hoe klantbeleving en customer journeys kunnen worden ingezet om optimale resultaten te behalen, voor de klant en voor de organisatie. Er is aandacht voor de manieren waarop organisaties een emotionele connectie kunnen maken met klanten en medewerkers...
Advertentienummer: m2260813745
Populaire zoektermen
basisboek online marketingbasisboek facility management 3e drukbasisboek bouwkundemarketing@questjunior.nlbasisboek psychologiebasisboek bouwkunde in Boekenjoep moet poepenbasisboek integrale veiligheidbasisboek systeemgericht werkenbasisboek aanpak schuldenbasisboek wiskundedescent journeysamengevat economie havobasisboek sociaal werkpompoenen in Tuin en Terrasantiek deurbeslagbeatles for salestartmotor yanmarfeyenoord vlag in Vlaggen en Wimpelsplaymobil pinguinverblijf in Playmobillogitech g29 xboxin the name of the king dvdboom in wijnvatachteruitrijcamera porsche