Simon Sinek - Begin met het waaromGereserveerd
Gert-Jan Scheers - Modern marketingmanagement
€ 7,50
Ophalen of Verzenden
70sinds 28 apr. '25, 09:41
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2017
AuteurGert-Jan Scheers
Beschrijving
Ondertitel: theorie en toepassing
Taal: Nederlands; Vlaams
Marketing verandert continu. De laatste jaren zelfs in zo'n snel tempo, dat
het soms moeilijk is om alle ontwikkelingen bij te houden. Dit vlot geschreven
boek geeft een volledig overzicht van wat marketing nu echt inhoudt, inclusief
de nieuwste ontwikkelingen. Het maakt duidelijk welke plek marketing zou
moeten hebben in een organisatie en welke waarde het toevoegt. Veel
soortgelijke boeken beginnen met de strategische aspecten en werken dan
verder naar de operationele zaken. Voor veel studenten is het begin dan erg
abstract. Met de aanpak in dit boek worden de studenten van het begin tot
het einde maximaal geïnteresseerd gehouden, met het uiteindelijke doel om
vanuit strategische overwegingen het hele doen en laten van een organisatie
in te richten. Hoe dat gaat en wat daarvoor nodig is, wordt duidelijk in de
laatste hoofdstukken.
Wat nieuw is aan dit boek, is dat er geen apart hoofdstuk over digitale marketing in zit. De gereedschappen die door de voortschrijdende ontwikkelingen op technologisch gebied aan de gereedschap...
Kijk ook eens bij mijn andere studieboeken!
Taal: Nederlands; Vlaams
Marketing verandert continu. De laatste jaren zelfs in zo'n snel tempo, dat
het soms moeilijk is om alle ontwikkelingen bij te houden. Dit vlot geschreven
boek geeft een volledig overzicht van wat marketing nu echt inhoudt, inclusief
de nieuwste ontwikkelingen. Het maakt duidelijk welke plek marketing zou
moeten hebben in een organisatie en welke waarde het toevoegt. Veel
soortgelijke boeken beginnen met de strategische aspecten en werken dan
verder naar de operationele zaken. Voor veel studenten is het begin dan erg
abstract. Met de aanpak in dit boek worden de studenten van het begin tot
het einde maximaal geïnteresseerd gehouden, met het uiteindelijke doel om
vanuit strategische overwegingen het hele doen en laten van een organisatie
in te richten. Hoe dat gaat en wat daarvoor nodig is, wordt duidelijk in de
laatste hoofdstukken.
Wat nieuw is aan dit boek, is dat er geen apart hoofdstuk over digitale marketing in zit. De gereedschappen die door de voortschrijdende ontwikkelingen op technologisch gebied aan de gereedschap...
Kijk ook eens bij mijn andere studieboeken!
Advertentienummer: m2262206618
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwojan jans en de kindererenpincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukglijbaan kleinbabykleding voshonda cr 125 1979fiets manyamaha aerox onderdelen in Yamahabuis koker in Buizen en Afvoervolleybalfloris tv seriejbl 125 twswijlre in Doe-het-zelf en Verbouw