Gert-Jan Scheers - Modern marketingmanagement

€ 7,50
Ophalen of Verzenden
70sinds 28 apr. '25, 09:41
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2017
AuteurGert-Jan Scheers

Beschrijving

Ondertitel: theorie en toepassing

Taal: Nederlands; Vlaams

Marketing verandert continu. De laatste jaren zelfs in zo'n snel tempo, dat
het soms moeilijk is om alle ontwikkelingen bij te houden. Dit vlot geschreven
boek geeft een volledig overzicht van wat marketing nu echt inhoudt, inclusief
de nieuwste ontwikkelingen. Het maakt duidelijk welke plek marketing zou
moeten hebben in een organisatie en welke waarde het toevoegt. Veel
soortgelijke boeken beginnen met de strategische aspecten en werken dan
verder naar de operationele zaken. Voor veel studenten is het begin dan erg
abstract. Met de aanpak in dit boek worden de studenten van het begin tot
het einde maximaal geïnteresseerd gehouden, met het uiteindelijke doel om
vanuit strategische overwegingen het hele doen en laten van een organisatie
in te richten. Hoe dat gaat en wat daarvoor nodig is, wordt duidelijk in de
laatste hoofdstukken.
Wat nieuw is aan dit boek, is dat er geen apart hoofdstuk over digitale marketing in zit. De gereedschappen die door de voortschrijdende ontwikkelingen op technologisch gebied aan de gereedschap...

Kijk ook eens bij mijn andere studieboeken!
Advertentienummer: m2262206618