2 glas in lood ramen voor in binnendeur: 102,5 x 31,5 cm€ 45,00
Digitale Marketingstrategie - Emile Lancée (naslagwerk)
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
160sinds 28 apr. '25, 11:49
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2015
AuteurEmile Lancée
Beschrijving
..In een multichannel wereld
In dit boek wordt de bredere strategische digitale context besproken voor de meest relevante marketingonderwerpen. Dit boek is zowel interessant voor marketingstudenten van universiteiten en hogescholen als voor marketingprofessionals en executives. Het boek omvat vijf delen die de belangrijkste marketingonderwerpen afdekken. Elk hoofdstuk start met een centrale vraag en eindigt met samenvattende highlights en (fijn!) opdrachten. De nadruk ligt in ieder hoofdstuk op de behandeling van een model en/of theorie met definities. Het digitale marketing-web framework vormt het uitgangspunt van dit boek en de volgende marketing-topics komen dan ook uitvoerig aan bod.
Deel 1: Digitaal consumentengedrag;
Deel 2: Digitale marketingstrategie;
Deel 3: De digitale marketingmix;
Deel 4: Digitale communicatie;
Deel 5: Digitaal klantmanagement.
Dik (564 pagina's!) hardcover boek als nieuw!
In dit boek wordt de bredere strategische digitale context besproken voor de meest relevante marketingonderwerpen. Dit boek is zowel interessant voor marketingstudenten van universiteiten en hogescholen als voor marketingprofessionals en executives. Het boek omvat vijf delen die de belangrijkste marketingonderwerpen afdekken. Elk hoofdstuk start met een centrale vraag en eindigt met samenvattende highlights en (fijn!) opdrachten. De nadruk ligt in ieder hoofdstuk op de behandeling van een model en/of theorie met definities. Het digitale marketing-web framework vormt het uitgangspunt van dit boek en de volgende marketing-topics komen dan ook uitvoerig aan bod.
Deel 1: Digitaal consumentengedrag;
Deel 2: Digitale marketingstrategie;
Deel 3: De digitale marketingmix;
Deel 4: Digitale communicatie;
Deel 5: Digitaal klantmanagement.
Dik (564 pagina's!) hardcover boek als nieuw!
Advertentienummer: m2262256207
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingnaslagwerk voor de huisvrouwsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukgaas 150 cm hooggrindroosters in Grind, Keien en Splitbinnenboordmotoren diesel gebruikt in Watersport en Botenauto musselkanaalbosch ahs 4-16paprika laarzen12v controller zonnepaneelmercedes cradle in Auto diversen40 liter in Haardhoutgietijzeren gas kachel