Digitale Marketingstrategie - Emile Lancée (naslagwerk)

€ 10,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
160sinds 28 apr. '25, 11:49
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2015
AuteurEmile Lancée

Beschrijving

..In een multichannel wereld

In dit boek wordt de bredere strategische digitale context besproken voor de meest relevante marketingonderwerpen. Dit boek is zowel interessant voor marketingstudenten van universiteiten en hogescholen als voor marketingprofessionals en executives. Het boek omvat vijf delen die de belangrijkste marketingonderwerpen afdekken. Elk hoofdstuk start met een centrale vraag en eindigt met samenvattende highlights en (fijn!) opdrachten. De nadruk ligt in ieder hoofdstuk op de behandeling van een model en/of theorie met definities. Het digitale marketing-web framework vormt het uitgangspunt van dit boek en de volgende marketing-topics komen dan ook uitvoerig aan bod.
Deel 1: Digitaal consumentengedrag;
Deel 2: Digitale marketingstrategie;
Deel 3: De digitale marketingmix;
Deel 4: Digitale communicatie;
Deel 5: Digitaal klantmanagement.

Dik (564 pagina's!) hardcover boek als nieuw!
Advertentienummer: m2262256207