Mascha Gerretsen - Contentmarketing en community managementBieden
Erik Kostelijk - Merkpositionering
Bieden
Ophalen of Verzenden
351sinds 28 apr. '25, 13:58
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2016
AuteurErik Kostelijk; Karel Jan Alsem
Beschrijving
Ondertitel: brug tussen marketing en communicatie
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 340
Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.Waarom kiezen voor Merkpositionering?*veel aansprekende en actuele voorbeelden;*aandacht voor theorie én praktijk;*handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor alle verder marketingbeslissingen die je neemt. Je zou kunnen zeggen dat merkpositionering de brug is tussen marketing aan de ene kant en communicatie aan de andere kant. Toch wordt er aan dit onderwerp in de meeste marketing- en communicatieboeken maar weinig aandacht besteed. Merkpositionering brengt daar verandering in. Dit boek focust namelijk volledig op dit binnen de marketingstrategie zo belangrijke onderwerp...
Advertentienummer: m2262304105
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havobarkrukhoezendaytona grijs audi a3laminaat dordrechtvolvo penta 130 pkantislip vlondersaloon bordphilips 12v 20wroland lx705 peemaille pannen grijs in Emaillewaffen ss in Boeken