Meisjes en vrouwen met asperger€ 12,95
Het lingeriedenken (Rob van Vuure)
€ 14,95
Ophalen of Verzenden
60sinds 28 apr. '25, 22:42
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Beschrijving
(creatief bladenmaken, succesvol communiceren)
Het lingeriedenken 1e druk is een boek van Rob van Vuure uitgegeven bij Ambo. ISBN 9789026321542
Viva, Panorama, Bright, Elle en Libelle ¿ we kennen ze allemaal. Maar hoe worden deze tijdschriften gemaakt en welke moderne communicatietechnieken en -ideeën liggen eraan ten grondslag? Waarom is Linda. een hit? Wat is het geheim van Happinez en van Autoweek? Waarom is Elsevier zo toegankelijk? En wat is het verhaal achter Viva¿s rubriek AnyBody?
Bladen- en ideeënman Rob van Vuure schreef het allemaal op, helder en inspirerend. Het lingeriedenken staat voor: aantrekkelijker, verrassender, leuker, maar wel met behoud van de essentie, de essentie van je blad of je product.
Ruim zestig hoofdstukken barstensvol ideeën, meningen en eyeopeners, gebaseerd op een jarenlange voortdurende praktijkervaring. Maar ook veel website-ideeën en de do's and don'ts van een digitale nieuwsbrief. Voor iedereen die communiceert via tijdschriften, het internet, etalages, evenementen of mobiel. Het lingeriedenken is de logische opvolger waar studenten, professionals én geïnteresseerde leken om vroegen.
B23 B23
Het lingeriedenken 1e druk is een boek van Rob van Vuure uitgegeven bij Ambo. ISBN 9789026321542
Viva, Panorama, Bright, Elle en Libelle ¿ we kennen ze allemaal. Maar hoe worden deze tijdschriften gemaakt en welke moderne communicatietechnieken en -ideeën liggen eraan ten grondslag? Waarom is Linda. een hit? Wat is het geheim van Happinez en van Autoweek? Waarom is Elsevier zo toegankelijk? En wat is het verhaal achter Viva¿s rubriek AnyBody?
Bladen- en ideeënman Rob van Vuure schreef het allemaal op, helder en inspirerend. Het lingeriedenken staat voor: aantrekkelijker, verrassender, leuker, maar wel met behoud van de essentie, de essentie van je blad of je product.
Ruim zestig hoofdstukken barstensvol ideeën, meningen en eyeopeners, gebaseerd op een jarenlange voortdurende praktijkervaring. Maar ook veel website-ideeën en de do's and don'ts van een digitale nieuwsbrief. Voor iedereen die communiceert via tijdschriften, het internet, etalages, evenementen of mobiel. Het lingeriedenken is de logische opvolger waar studenten, professionals én geïnteresseerde leken om vroegen.
B23 B23
Advertentienummer: m2262483797
Populaire zoektermen
kapitein rob in Stripboekenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingkapitein rob in Boekensamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economierob van de roversprincipes van marketing 8e editieikea fauteuil groenkpn modem v10kroonluchter kopergrote houten lepelphilips d8678auto onderdelen peugeotelan kinderskikwartels hokdiadora 41 in Schoenenkoramic vhv dakpan