Het lingeriedenken (Rob van Vuure)

€ 14,95
Ophalen of Verzenden
60sinds 28 apr. '25, 22:42
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement

Beschrijving

(creatief bladenmaken, succesvol communiceren)
Het lingeriedenken 1e druk is een boek van Rob van Vuure uitgegeven bij Ambo. ISBN 9789026321542

Viva, Panorama, Bright, Elle en Libelle ¿ we kennen ze allemaal. Maar hoe worden deze tijdschriften gemaakt en welke moderne communicatietechnieken en -ideeën liggen eraan ten grondslag? Waarom is Linda. een hit? Wat is het geheim van Happinez en van Autoweek? Waarom is Elsevier zo toegankelijk? En wat is het verhaal achter Viva¿s rubriek AnyBody?
Bladen- en ideeënman Rob van Vuure schreef het allemaal op, helder en inspirerend. Het lingeriedenken staat voor: aantrekkelijker, verrassender, leuker, maar wel met behoud van de essentie, de essentie van je blad of je product.
Ruim zestig hoofdstukken barstensvol ideeën, meningen en eyeopeners, gebaseerd op een jarenlange voortdurende praktijkervaring. Maar ook veel website-ideeën en de do's and don'ts van een digitale nieuwsbrief. Voor iedereen die communiceert via tijdschriften, het internet, etalages, evenementen of mobiel. Het lingeriedenken is de logische opvolger waar studenten, professionals én geïnteresseerde leken om vroegen.
B23 B23
Advertentienummer: m2262483797