Gerda Vink - Zo Verhuis Je Slim€ 3,95
Patrick Petersen - Handboek Contentstrategie (vierde druk)
€ 5,00
Ophalen of Verzenden
190sinds 29 apr. '25, 16:55
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2018
AuteurPatrick Petersen
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 256
Dit praktische management- en studieboek is in zijn vierde editie volledig vernieuwd. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen.Het Handboek ContentStrategie 4 (HCS4) biedt uw studenten een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren. De Augmented Reality en de meer dan duizend bijlagen op de ondersteunende website maken van het handboek een crossmediale beleving.De vierde druk van deze bestseller is geheel herzien, kent nieuwe cases, actuele onderwerpen, nieuwe toekomstvisies, extra digitale bijlagen en markante modellen. 10 redenen om het HCS4 in te zetten:Herschreven rondom het praktische B(loem)-model frameworkEen leer- en managementboek over engaging content en de noodzaak tot Boeien en Binden in campagnes.Gebaseerd op de meer dan 20 jaar contentmarketing van de expert-auteur, tevens verkozen tot nummer 1 contentmarketeerEen opbouw van een werkend strategisch content...
Aantal pagina's: 256
Dit praktische management- en studieboek is in zijn vierde editie volledig vernieuwd. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen.Het Handboek ContentStrategie 4 (HCS4) biedt uw studenten een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren. De Augmented Reality en de meer dan duizend bijlagen op de ondersteunende website maken van het handboek een crossmediale beleving.De vierde druk van deze bestseller is geheel herzien, kent nieuwe cases, actuele onderwerpen, nieuwe toekomstvisies, extra digitale bijlagen en markante modellen. 10 redenen om het HCS4 in te zetten:Herschreven rondom het praktische B(loem)-model frameworkEen leer- en managementboek over engaging content en de noodzaak tot Boeien en Binden in campagnes.Gebaseerd op de meer dan 20 jaar contentmarketing van de expert-auteur, tevens verkozen tot nummer 1 contentmarketeerEen opbouw van een werkend strategisch content...
Advertentienummer: m2262701268
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementbasisboek facility management 3e drukinleiding tot de marketing druk 5grondslagen van de marketing 9e drukhandboek voor lerarenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingorganisatie en management 8e druk in Boekenhandboek systeemtherapieeerste druk suske en wiskesamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekende vierde dimensie tweedehandsvw transportercake panhobby de luxe easy 2005 in Caravans en Kamperenactros mp4lexus bumperemmen in Koffiezetapparatenbeugel flessenvintage philips autoradiodecoratie accordeonah schilderij in Antiek en Kunst