Lego City 60221 speedboot€ 10,00
Rudy Moenaert - De Customer Leader
€ 5,00
Ophalen of Verzenden
81sinds 3 mei. '25, 15:44
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2024
AuteurRudy Moenaert; Henry Robben
Beschrijving
Ondertitel: Leiderschapsgids voor het bouwen van een grootse business
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 224
DE CUSTOMER LEADERLeiderschapsgids voor het bouwen van een grootse businessRuim je boekenkast op! De Customer Leader maakt jouw favoriete managementboeken overbodig. De Customer Leader zit boordevol actie, leest als een trein en zet je met beide benen op de grond. Het helpt je om waarde te definiëren, de arena waarin je concurreert te analyseren, een succesvolle waardepropositie te ontwikkelen en een klantgedreven organisatie te bouwen. De Customer Leader gaat over leiderschap, klanten en het creëren van een grootse organisatie. Het behandelt de belangrijkste vraag die iedere ondernemer en manager zich moet stellen: welk strategisch en organisatorisch leiderschap heb ik nodig om mijn organisatie en al haar stakeholders naar een betere plek te leiden?Customer Leadership biedt zowel een doel als een privilege. Het doel is om waarde te creëren voor anderen; het privilege is waarde creëren voor jezelf...
Zie ook onze andere advertenties.
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 224
DE CUSTOMER LEADERLeiderschapsgids voor het bouwen van een grootse businessRuim je boekenkast op! De Customer Leader maakt jouw favoriete managementboeken overbodig. De Customer Leader zit boordevol actie, leest als een trein en zet je met beide benen op de grond. Het helpt je om waarde te definiëren, de arena waarin je concurreert te analyseren, een succesvolle waardepropositie te ontwikkelen en een klantgedreven organisatie te bouwen. De Customer Leader gaat over leiderschap, klanten en het creëren van een grootse organisatie. Het behandelt de belangrijkste vraag die iedere ondernemer en manager zich moet stellen: welk strategisch en organisatorisch leiderschap heb ik nodig om mijn organisatie en al haar stakeholders naar een betere plek te leiden?Customer Leadership biedt zowel een doel als een privilege. Het doel is om waarde te creëren voor anderen; het privilege is waarde creëren voor jezelf...
Zie ook onze andere advertenties.
Advertentienummer: m2264014223
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havobenro statiefbrons tasjelego set 10211audi a3 bumperthe ten commandments dvdcatalinbreadretro douchehet boek van vergeving in Boekenriviera maison tray rattanoude rieten manden