Dirk De Wachter - Borderline Times€ 15,00
2 marketing boeken: Wil Michiels - Brand-id en Maak ze Gek!
€ 20,00
Ophalen of Verzenden
Verzenden voor € 6,75
20sinds 4 mei. '25, 13:23
Kenmerken
ConditieNieuw
Jaar (oorspr.)2011
AuteurWil Michiels; Ineke Huyskens
Beschrijving
Beide boeken ongelezen.
€12,50 per stuk of samen voor maar €20
Ondertitel: inspiratieboek voor creatief denken
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 191
Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zon merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in 'Brand-id' centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit je omgeving halen Maar hoe doe je dat nu in de praktijk? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creëer je echte merkbeleving?De antwoorden op deze vragen vind je in 'Brand-id'. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken én een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument®: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning.Deze aanpak maakt 'Brand-id' tot een uniek boek...
€12,50 per stuk of samen voor maar €20
Ondertitel: inspiratieboek voor creatief denken
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 191
Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zon merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in 'Brand-id' centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit je omgeving halen Maar hoe doe je dat nu in de praktijk? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creëer je echte merkbeleving?De antwoorden op deze vragen vind je in 'Brand-id'. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken én een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument®: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning.Deze aanpak maakt 'Brand-id' tot een uniek boek...
Advertentienummer: m2264334195
Populaire zoektermen
gek van geldmarketing@questjunior.nlgrondslagen van de marketing in Boekenbasisboek online marketingprincipes van marketing 7e editieprincipes van marketing 8e editieinleiding tot de marketing druk 5marketing de essentiemarketing essentie in Boekengrondslagen van de marketing 9e drukBoekenboeken marketing en communicatiemarketing kernstofprincipes van marketingsliedrecht in Antiek en Kunsttrouwring in Ringenkatia wol in Breien en Hakenhotwheels real riders in Overige schalenmalossi 172 acrode yoshipilat en pilat dressoirjongens kleding pakket maat 116sloep 6 meter of meer in Sloepenvespa primavera motorblok