Bronis Verhage - Grondslagen van de marketing
€ 15,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
100sinds 5 mei. '25, 15:27
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2016
AuteurBronis Verhage; Marjolein Visser
Beschrijving
Grondslagen van de marketing 9e druk inclusief werkboek. Amper gebruikt. Geen aantekeningen.
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 740
- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;
- toegankelijk en volledig;
- veel aandacht voor actuele online marketing onderwerpen.
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Studenten krijgen inzicht in alle aspecten van het vak marketing en de nieuwste ontwikkelingen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commercieel werkterrein. De methode is optimaal afgestemd op zelfstandig lerende studenten, de eisen van het beroepenveld en de Nederlandse situatie.
Wat is er nieuw in de negende editie?
De voornaamste verandering in deze negende editie is de toevoeging van actuele (online) marketingonderwerpen zoals zoekmachinemarketing, social media marketing, customer insights, de customer journey, contentmarketing, mobile marketing en e-commerce...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 740
- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;
- toegankelijk en volledig;
- veel aandacht voor actuele online marketing onderwerpen.
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Studenten krijgen inzicht in alle aspecten van het vak marketing en de nieuwste ontwikkelingen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commercieel werkterrein. De methode is optimaal afgestemd op zelfstandig lerende studenten, de eisen van het beroepenveld en de Nederlandse situatie.
Wat is er nieuw in de negende editie?
De voornaamste verandering in deze negende editie is de toevoeging van actuele (online) marketingonderwerpen zoals zoekmachinemarketing, social media marketing, customer insights, de customer journey, contentmarketing, mobile marketing en e-commerce...
Advertentienummer: m2264850217
Populaire zoektermen
grondslagen van de marketing in Boekenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketinggrondslagen van de marketing 9e drukprincipes van marketing 7e editieprincipes van marketing 8e editiegrondslagen van de marketing 10e drukinleiding tot de marketing druk 5marketing de essentiemarketing kernstofmarketing essentie in Boekenprincipes van marketingboeken marketing en communicatiemarketing fundamentalshoreca vaatwassergasfles carbidbusfamily tiesgiant cosmo cs in Damesfietsendodge ram 1500 2017bedrijfsruimte lisseabs module bmwopgezet hert in Verzamelentheeduimpjecanon m5 in Fotocamera's Digitaal