Rio€ 9,95
Marketing -communicatiestrategie
€ 59,95
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
40sinds 6 mei. '25, 18:22
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Beschrijving
Auteur: Floor W.F. van Raaij
Uitgever: Noordhoff Uitgevers B.V.
Nederlandstalig
620 pagina's
Samenvatting
Marketing-communicatiestrategie / reclame, public relations, sponsoring, promoties, direct-marketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen, tentoonstellingen, geintegreerde communicatie
Recensie(s)
Dit boek is een uitgebreide inleiding in het marketinginstrument promotie als onderdeel van de marketingmix. Het onderwerp wordt zeer goed en uitgebreid besproken. De mediareclame staat daarbij centraal. Daarin wordt onder andere aandacht besteed aan segmentatie van de bepalen van doelgroepen en media. Daarnaast komen ook de andere promotie-instrumenten aan bod. Daarbij wordt onder andere aandacht besteed aan public relations, sponsoring, promotionele activiteiten en direct-marketing. Het boek is één van de betere, zo niet de meest complete Nederlandstalige uitgave op dit terrein. De schrijvers, een praktijkman en een hoogleraar Economische Psychologie vullen elkaar dan ook goed aan. Hoewel het boek bestemd is voor het WO, worden termen goed verklaard en is het ook door een geïnteresseerde leek goed te lezen. Voorzien van literatuurlijst, afkortingenlijst en uitgebreid trefwoordenregister. Uitgevoerd in sobere grijze kaft, met veel fraaie foto-illustraties in kleur.
Uitgever: Noordhoff Uitgevers B.V.
Nederlandstalig
620 pagina's
Samenvatting
Marketing-communicatiestrategie / reclame, public relations, sponsoring, promoties, direct-marketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen, tentoonstellingen, geintegreerde communicatie
Recensie(s)
Dit boek is een uitgebreide inleiding in het marketinginstrument promotie als onderdeel van de marketingmix. Het onderwerp wordt zeer goed en uitgebreid besproken. De mediareclame staat daarbij centraal. Daarin wordt onder andere aandacht besteed aan segmentatie van de bepalen van doelgroepen en media. Daarnaast komen ook de andere promotie-instrumenten aan bod. Daarbij wordt onder andere aandacht besteed aan public relations, sponsoring, promotionele activiteiten en direct-marketing. Het boek is één van de betere, zo niet de meest complete Nederlandstalige uitgave op dit terrein. De schrijvers, een praktijkman en een hoogleraar Economische Psychologie vullen elkaar dan ook goed aan. Hoewel het boek bestemd is voor het WO, worden termen goed verklaard en is het ook door een geïnteresseerde leek goed te lezen. Voorzien van literatuurlijst, afkortingenlijst en uitgebreid trefwoordenregister. Uitgevoerd in sobere grijze kaft, met veel fraaie foto-illustraties in kleur.
Advertentienummer: m2265287971
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketinggrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editieprincipes van marketing 8e editieinleiding tot de marketing druk 5marketing de essentiegrondslagen van de marketing 9e drukmarketing kernstofmarketing essentie in Boekenprincipes van marketingboeken marketing en communicatiegrondslagen van de marketing 10e drukmarketing fundamentalsarmsteun seat ibiza 6jxooon eettafel in Eettafelssteigernettenurban iki achter in Fietsstoeltjesvaantje in Automerken en Motorenlabradorietwitte ruis babyoriginele radio ford kaclio schadefotoboek fotograaf in Boeken