Marketing -communicatiestrategie

€ 59,95
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
40sinds 6 mei. '25, 18:22
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing

Beschrijving

Auteur: Floor W.F. van Raaij

Uitgever: Noordhoff Uitgevers B.V.
Nederlandstalig
620 pagina's

Samenvatting

Marketing-communicatiestrategie / reclame, public relations, sponsoring, promoties, direct-marketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen, tentoonstellingen, geintegreerde communicatie

Recensie(s)

Dit boek is een uitgebreide inleiding in het marketinginstrument promotie als onderdeel van de marketingmix. Het onderwerp wordt zeer goed en uitgebreid besproken. De mediareclame staat daarbij centraal. Daarin wordt onder andere aandacht besteed aan segmentatie van de bepalen van doelgroepen en media. Daarnaast komen ook de andere promotie-instrumenten aan bod. Daarbij wordt onder andere aandacht besteed aan public relations, sponsoring, promotionele activiteiten en direct-marketing. Het boek is één van de betere, zo niet de meest complete Nederlandstalige uitgave op dit terrein. De schrijvers, een praktijkman en een hoogleraar Economische Psychologie vullen elkaar dan ook goed aan. Hoewel het boek bestemd is voor het WO, worden termen goed verklaard en is het ook door een geïnteresseerde leek goed te lezen. Voorzien van literatuurlijst, afkortingenlijst en uitgebreid trefwoordenregister. Uitgevoerd in sobere grijze kaft, met veel fraaie foto-illustraties in kleur.
Advertentienummer: m2265287971
Overige advertenties van Jeroen
Meer van Jeroen
Bekijk alle