Ko Floor - Marketingcommunicatiestrategie€ 25,00
Rik Riezebos - Positioneren
€ 25,00
Ophalen of Verzenden
90sinds 6 mei. '25, 20:12
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2011
AuteurRik Riezebos; Jaap van der Grinten
Beschrijving
Ondertitel: stappenplan voor een scherpe positionering
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 215
Positioneren is hot. Dit geldt niet alleen voor fabrikanten van consumentengoederen, maar ook voor bedrijven, instellingen, overheden en zelfs personen. Tot op heden verschenen er een paar Engelstalige boeken over positioneren, maar er was nog geen Nederlandstalig boek. Aan Positioneren: Stappenplan voor een scherpe positionering liggen twee principiële keuzen ten grondslag: ten eerste is dit boek geschreven vanuit het perspectief van de manager, het is daarom uitgewerkt als een praktisch stappenplan. Ten tweede wordt in dit boek een lans gebroken om bij positioneren meer van binnen naar buiten te werken: inside out in plaats van outside in, en te starten met een analyse van de organisatie-identiteit. Daardoor kan een externe positionering beter worden waargemaakt en is een intern draagvlak verzekerd.Dit boek is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die verantwoordelijk zijn voor het commercieel succes en de reputatie van een merk...
Advertentienummer: m2265328491
Populaire zoektermen
rik ringersmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e druktec tour 400 dbkawasaki z800 a2efteling winter pinblom concrete flower bluescootmobiel cycloneroel van velzen in Cd's en Dvd'sgeweer 1870 in Antiek en Kunstdouwe egberts flower fairiesdigitale nachtkijker in Verrekijkersschokbrekers opel in Auto-onderdelen