Toine van Boxel - Basisvaardigheden Excel€ 17,50
Ko Floor - Marketingcommunicatiestrategie (NIEUW/sealed)
Bieden
Ophalen
40sinds 10 mei. '25, 20:56
Kenmerken
ConditieNieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2020
AuteurKo Floor; Fred van Raaij; Margot Bouwman
Beschrijving
- kijk mijn profiel voor meer boeken van de studies Ondernemerschap & Retail Management en Communicatie
Nieuw boek, ongebruikt aangezien ik ben gestopt met de studie
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 552
Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét boek voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes. Het meest opvallende in deze achtste editie is een nieuw hoofdstuk over online marketingcommunicatie. De overige hoofdstukken zijn ook aangevuld met inzichten over online marketingcommunicatie en relevante toepassingen. Verder is in deze editie het overzicht van theorieën en modellen om merken te bouwen aangevuld met de nieuwste kennis en inzichten. Ook zijn er nieuwe cases toegevoegd en in het hoofdstuk over onderzoek wordt aandacht besteed aan het meten van onbewuste merk- en reclameassociaties.-Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs; -uniek overzicht om digitale communicatie effectief in te zetten;-a...
Nieuw boek, ongebruikt aangezien ik ben gestopt met de studie
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 552
Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét boek voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes. Het meest opvallende in deze achtste editie is een nieuw hoofdstuk over online marketingcommunicatie. De overige hoofdstukken zijn ook aangevuld met inzichten over online marketingcommunicatie en relevante toepassingen. Verder is in deze editie het overzicht van theorieën en modellen om merken te bouwen aangevuld met de nieuwste kennis en inzichten. Ook zijn er nieuwe cases toegevoegd en in het hoofdstuk over onderzoek wordt aandacht besteed aan het meten van onbewuste merk- en reclameassociaties.-Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs; -uniek overzicht om digitale communicatie effectief in te zetten;-a...
Advertentienummer: m2266875915
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlpaling en kobasisboek online marketingwulfert floorsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiede regels van floor boekfinancieel management en financieringsamengevat economie vwofloor boekenpincode economiepioneering spirit legoglazen waskomgolf 7 gtd onderdeleninternet kabel 100 metermedaille standaardhughes & kettnerkorak in Comicsgazelle kruisframe in Fietsen en Brommersnachtkastje kersenhoutgedroogde bloemen kopen