Ben Baarda - Dit is onderzoek!Bieden
Robert Kok - Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport
Bieden
Ophalen of Verzenden
40sinds 11 mei. '25, 11:26
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2021
AuteurRobert Kok; Hugo Gruijters
Beschrijving
OP TE HALEN IN NIEUWEGEIN
Taal: Nederlands; Vlaams
Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van de sport en sport als marketingplatform (sportsponsoring). Dit boek focust op de marketing van sport. Het boek is geheel herzien ten opzichte van eerdere drukken. Het centrale model van de vijfde druk is gebaseerd op een speciaal ontwikkeld Sportmarketingcanvas, waar de sportmarketeer in ontwikkeling maar ook de professional direct mee aan de slag kan. De verschillende onderdelen van het boek vormen samen het Sportmarketingcanvas. Sportmarketingspecifieke analyse- en beslissingsgebieden komen dan ook logisch aan bod. Vanuit verschillende onderdelen wordt een gedegen beeld geschetst van de sportmarkt waarin een organisatie opereert en wordt op basis van de kerncompetenties van deze organisatie systematisch een waardepropositie richting afnemers ontwikkeld. Daarbij spelen elementen als branding en customer journey naast de klassiekere marketinginstrumenten een rol.
Taal: Nederlands; Vlaams
Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van de sport en sport als marketingplatform (sportsponsoring). Dit boek focust op de marketing van sport. Het boek is geheel herzien ten opzichte van eerdere drukken. Het centrale model van de vijfde druk is gebaseerd op een speciaal ontwikkeld Sportmarketingcanvas, waar de sportmarketeer in ontwikkeling maar ook de professional direct mee aan de slag kan. De verschillende onderdelen van het boek vormen samen het Sportmarketingcanvas. Sportmarketingspecifieke analyse- en beslissingsgebieden komen dan ook logisch aan bod. Vanuit verschillende onderdelen wordt een gedegen beeld geschetst van de sportmarkt waarin een organisatie opereert en wordt op basis van de kerncompetenties van deze organisatie systematisch een waardepropositie richting afnemers ontwikkeld. Daarbij spelen elementen als branding en customer journey naast de klassiekere marketinginstrumenten een rol.
Advertentienummer: m2267004089
Populaire zoektermen
sportmarketing waardecreatie binnen de sportmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingrobert en bertrandsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenrobert bryndza boekenhandboek organisatie en managementrobert jordanprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieyeezy in Kleding & Herentrumeau meubelikea kanten gordijntussenschot paardenvrachtwagenlego 6337dieseltankmetercoldaxjj's houseeettafel plankenchelsea trainingsbroek