Basisboek Customer Journey Joep van Rensch

€ 20,00
Verzenden
20sinds 11 mei. '25, 16:32
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2022
AuteurJoep van Rensch; Berry Veldhoen; Stephan van Slooten; Bart va...

Beschrijving

Basisboek Customer Journey – Van Slooten e.a. | Paperback | Nederlandstalig

Basisboek Customer Journey – Een inleiding in het vakgebied, geschreven door Stephan van Slooten, Berry Veldhoen, Wilfred Achthoven, Joep van Rensch en Bart van Ratingen. Dé ideale inleiding in de wereld van customer journeys en klantgericht werken, veel gebruikt binnen marketing- en communicatieopleidingen.

📚 Details:
Titel: Basisboek Customer Journey – Een inleiding in het vakgebied
Auteurs: Stephan van Slooten, Berry Veldhoen, Wilfred Achthoven, Joep van Rensch, Bart van Ratingen
Taal: Nederlands / Vlaams
Type boekomslag: Paperback
Druk: 2e druk
Conditie: Nieuw / Ongelezen
ISBN: 9789001078409
Aantal pagina’s: 384
Afmetingen: ca. 190 mm (breed) x 240 mm (hoog)

✨ Een helder en praktijkgericht studieboek dat veel wordt voorgeschreven op hogescholen en universiteiten. Ideaal voor studenten en professionals binnen marketing, communicatie en dienstverlening.

📦 Alleen verzending – verzendkosten zijn voor de koper.

Stuur gerust een berichtje bij interesse!
Advertentienummer: m2267137157