Het Event als Strategisch Marketinginstrument

€ 15,00
Ophalen of Verzenden
80sinds 12 mei. '25, 12:10
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
AuteurGerritsen & van olderen

Beschrijving

Het Event als Strategisch Marketinginstrument behandelt hoe evenementen kunnen worden ingezet als krachtig middel binnen marketingstrategieën. Het boek biedt inzicht in de rol van beleving, citymarketing en eventmarketing aan de hand van theorie en praktijkvoorbeelden.
Richt zich op hbo-studenten en professionals in eventmanagement, marketing, sport, kunst en entertainment.

Conditie: zo goed als nieuw

Categorie: Eventmarketing / Belevingseconomie / HBO Studieboek

ISBN: 9789046905692

Uitgever: Coutinho

Editie: Tweede, herziene druk 2017
Inclusief verwijzing naar aanvullend online studiemateriaal (hoofdstuk 9 & 10)

Prijs: €15,-

Verzending & ophalen:
Verzenden is mogelijk (verzendkosten voor koper), of op te halen in Den Bosch.
Advertentienummer: m2267361981