Arjan Erkel - Ontvoerd (607 dagen tussen leven en dood)€ 1,25
Mr. Pim de Vos - De klant is koning
€ 1,00
Ophalen of Verzenden
40sinds 14 mei. '25, 13:07
Kenmerken
ConditieGelezen
OnderwerpEconomie en Marketing
AuteurVos
Beschrijving
Hoewel iedereen bijna elke dag wel eens klant is, voelt zeker niet iedereen zich altijd als koning behandeld. Wie heeft nooit eens meegemaakt dat de auto het plotseling begeeft en de leverancier zegt dat je geen garantie meer hebt? Of dat het rustieke hotel uit de folder pal naast een immense bouwput blijkt te staan? Gelukkig worden leveranciers van diensten en produkten door de toegenomen mondigheid van de consument steeds meer gedwongen om de kwaliteit te leveren die ze beloven. Toch weten nog veel consumenten niet wat hun rechten zijn en hoe ze die kunnen opeisen, zonder daarbij van het bekende kastje naar de muur te worden gestuurd.
Mr. Pim de Vos, advocaat, legt in dit boek op begrijpelijke wijze de rechtspositie uit van de consument in een aantal zeer herkenbare situaties. Aan de orde komen o.a. de aankoop van een produkt, leveringsvoorwaarden, garanties, het afsluiten van een reisovereenkomst (wat je mag verwachten van het reisbureau, de touroperator, het hotel, de luchtvaartmaatschappij), produktaansprakelijkheid (wie stel je verantwoordelijk voor de gesprongen ovenschaal waardoor je blijvend letsel hebt opgelopen?), verzekeringen, de relatie met banken (problemen met pinnen, beleggingsadviezen en te laat bijgeschreven rente). Maar ook wat je mag verwachten van b.v. KPN-Telecom en de NS.
De Vos laat zien welke weg je als consument het beste kunt bewandelen om zo snel mogelijk datgene te bereiken waar je recht op hebt, of hoe je in andere gevallen beter een compromis kunt sluiten om tot een bevredigende oplossing te komen. Bovendien geeft hij tientallen tips waar je als consument op moet letten. De klant is koning is, kortom, een onmisbare gids voor iedere moderne consument.
Verzendkosten vanaf E.3,15.
Mr. Pim de Vos, advocaat, legt in dit boek op begrijpelijke wijze de rechtspositie uit van de consument in een aantal zeer herkenbare situaties. Aan de orde komen o.a. de aankoop van een produkt, leveringsvoorwaarden, garanties, het afsluiten van een reisovereenkomst (wat je mag verwachten van het reisbureau, de touroperator, het hotel, de luchtvaartmaatschappij), produktaansprakelijkheid (wie stel je verantwoordelijk voor de gesprongen ovenschaal waardoor je blijvend letsel hebt opgelopen?), verzekeringen, de relatie met banken (problemen met pinnen, beleggingsadviezen en te laat bijgeschreven rente). Maar ook wat je mag verwachten van b.v. KPN-Telecom en de NS.
De Vos laat zien welke weg je als consument het beste kunt bewandelen om zo snel mogelijk datgene te bereiken waar je recht op hebt, of hoe je in andere gevallen beter een compromis kunt sluiten om tot een bevredigende oplossing te komen. Bovendien geeft hij tientallen tips waar je als consument op moet letten. De klant is koning is, kortom, een onmisbare gids voor iedere moderne consument.
Verzendkosten vanaf E.3,15.
Advertentienummer: m2268032759
Populaire zoektermen
wipneus en pim in Boekenpim pandoer in Boekenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiepim en mienkoning bobbelfinancieel management en financieringsamengevat economie vwopeter vos vogeldagboek tweedehandsleren bank taupehoogsnoeier accusalomon skeelers in Sport en Fitnessanimonda carnypentax 50mmgroen bureauab jongmansbounce trampolineshof van mist en woedehapro 450 in Dakkoffers