Sabine Kerkemeijer-Van der Peijl - Van idee naar start-upBieden
Stefan Renkema - Inleiding sales
Bieden
Ophalen of Verzenden
150sinds 14 mei. '25, 14:43
Kenmerken
ConditieNieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2023
AuteurStefan Renkema
Beschrijving
Nog nieuw in het plastic. Nooit gebruikt ivm niet afronden opleiding.
Ondertitel: Een introductie in een veelzijdig vakgebied
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 272
Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.Om succesvol te zijn in sales is er meer nodig dan een hoge gunfactor. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het onderhouden van bestaande klantrelaties is van wezenlijk belang voor elke organisatie. En dat is precies waar het vakgebied sales over gaat. In ‘Inleiding sales’ leer je alles over dit boeiende salesvak.In het boek komen onder andere de volgende onderwerpen uitgebreid aan bod: de verschillende fases van het salesproces; lead generation, met speciale aandacht voor de rol van data en technologie; aanbestedingen en netwerken; de waardepropositie; de salesfunnel en buyer/customer journey; de klantenpiramide; account management.Deze derde druk is volledig geactualiseerd en gaat uitgebreid in op de invloed van digitalisering en verduurzaming op het vakgebied b2b-sales..
Ondertitel: Een introductie in een veelzijdig vakgebied
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 272
Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.Om succesvol te zijn in sales is er meer nodig dan een hoge gunfactor. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het onderhouden van bestaande klantrelaties is van wezenlijk belang voor elke organisatie. En dat is precies waar het vakgebied sales over gaat. In ‘Inleiding sales’ leer je alles over dit boeiende salesvak.In het boek komen onder andere de volgende onderwerpen uitgebreid aan bod: de verschillende fases van het salesproces; lead generation, met speciale aandacht voor de rol van data en technologie; aanbestedingen en netwerken; de waardepropositie; de salesfunnel en buyer/customer journey; de klantenpiramide; account management.Deze derde druk is volledig geactualiseerd en gaat uitgebreid in op de invloed van digitalisering en verduurzaming op het vakgebied b2b-sales..
Advertentienummer: m2268068548
Overige advertenties van Janny
Meer van Janny
Populaire zoektermen
inleiding tot de marketing druk 5psychologie een inleidingmarketing@questjunior.nlinleiding organisatiekundepsychiatrie een inleidingbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementinleiding in de pedagogiekprincipes van marketing 7e editiebasisboek salesfinancieel management en financieringmercedes c180 station30 pk yamaha autolubebetonnen olifantjan van haasteren happy birthdayhandrem schakelaarkawasaki sloperijcelette griffonpuls porseleinkussen met gatpoststempel rotterdam 501