Robert Kok - Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport

€ 15,00
Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
50sinds 16 mei. '25, 19:35
Deel via
of

Kenmerken

ConditieNieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2018
AuteurRobert Kok; Hugo Gruijters

Beschrijving

Taal: Nederlands; Vlaams

Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In dit boek is gekozen voor een focus op de marketing van sport. Het boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en geeft studenten in het hoger onderwijs maar ook professionals in het werkveld duidelijke handvatten voor het schrijven van een sportmarketingplan. De verschillende onderdelen van een sportmarketingplan worden een voor een behandeld aan de hand van theorie en praktijkcases. Het boek wordt ondersteund waar de auteurs actuele sportmarketingcases bespreken aan de hand van blogs en artikelen.Robert Kok heeft jarenlange ervaring als hogeschooldocent Sportmarketing en Sportsponsoring binnen de opleiding SPECO Sportmarketing van Fontys Economische Hogeschool Tilburg...

- Boek: sportmarketing: waardecreatie binnen de sport
- Auteur: Robert Kok en Hugo Gruijters
- Staat: Nieuw zonder prijskaartje
- Vragen: Stuur gerust een berichtje!
Advertentienummer: m2268857299