Mediapsychologie (Ard Heuvelman)

€ 4,50
Ophalen of Verzenden
00sinds 17 mei. '25, 08:51
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpE-commerce en Internet
Jaar (oorspr.)2011
AuteurArd Heuvelman

Beschrijving

Samenvatting:
In onze moderne informatiesamenleving worden wij omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen.

Deze geheel herziene en geactualiseerde, tweede druk biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. In twaalf hoofdstukken worden het domein van de mediapsychologie, de wetenschappelijke methode en een aantal
psychologische processen behandeld die een belangrijke rol spelen bij de invloed van media op ons denken, onze gevoelens en ons handelen. Het boek besluit met een blik op de toekomst van mediapsychologie.in deze druk is een deel gewijd aan media en gedrag. Mediapsychologie is verplichte kost voor eenieder
die inzicht wil krijgen in de werking van de media.

Auteurs:
Ard Hevelman
Bob Fennis
Oscar Peters

Het ISBN nummer is: 978 90 5931 711 6.

Wanneer gekozen wordt voor verzending:
- Het geboden bedrag is exclusief verzendkosten.
Advertentienummer: m2268954720