Handboek social media marketing (Patrick Petersen)€ 20,00
Identiteit & Imago (Cees B.M. van Riel )
€ 12,50
Ophalen of Verzenden
10sinds 17 mei. '25, 09:01
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2010
AuteurCees B.M. Riel
Beschrijving
Samenvatting:
Succesvol topmanagement is er steeds meer van overtuigd dat externe en interne communicatie van wezenlijk belang zijn voor een succesvolle organisatie. Dat is goednieuws voor communicatiemanagers, maar impliceert ook dat zij net als managers op het gebied van financieel management of logistiek management,verantwoording moeten afleggen over de toegevoegde waarde van hun werk.
In dit boek krijgt u praktische handvatten en technieken aangedragen om succes te boeken met professionele corporate communicatie, in dit ook met harde cijfers aan te kunnen tonen. Casuïstiek en vragen aan het einde van ieder hoofdstuk verdiepen de stof verder.
Identiteit en Imago is het standaardwerk op het gebied van corporate communicatie, met alle recente
academische theorie en praktijkervaringen op dit gebied.
In deze vierde, uitgebreide en volledig herziene editie komen achtereenvolgens aan de orde: inzichten op het
gebied van organisatie-identiteit, organisatiereputatie, het corporate merk, story-telling, en de organisatie van communicatie.
Het ISBN nummer is: 978 90 5261 764 0.
Wanneer gekozen wordt voor verzending:
- Het geboden bedrag is exclusief verzendkosten.
Succesvol topmanagement is er steeds meer van overtuigd dat externe en interne communicatie van wezenlijk belang zijn voor een succesvolle organisatie. Dat is goednieuws voor communicatiemanagers, maar impliceert ook dat zij net als managers op het gebied van financieel management of logistiek management,verantwoording moeten afleggen over de toegevoegde waarde van hun werk.
In dit boek krijgt u praktische handvatten en technieken aangedragen om succes te boeken met professionele corporate communicatie, in dit ook met harde cijfers aan te kunnen tonen. Casuïstiek en vragen aan het einde van ieder hoofdstuk verdiepen de stof verder.
Identiteit en Imago is het standaardwerk op het gebied van corporate communicatie, met alle recente
academische theorie en praktijkervaringen op dit gebied.
In deze vierde, uitgebreide en volledig herziene editie komen achtereenvolgens aan de orde: inzichten op het
gebied van organisatie-identiteit, organisatiereputatie, het corporate merk, story-telling, en de organisatie van communicatie.
Het ISBN nummer is: 978 90 5261 764 0.
Wanneer gekozen wordt voor verzending:
- Het geboden bedrag is exclusief verzendkosten.
Advertentienummer: m2268957518
Populaire zoektermen
cees holtkamp boekmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economieidentiteit en imago van rielsturisomatijmkranscolumbia skibroekhydraulische maaierkwpn in Paardrijkledingsabre pariskaasstolp leerdam in Glas en Kristalplatbodems in Boekenkawasaki z1000sx in Kawasakihoofddorp in Printers