Handboek social media marketing (Patrick Petersen)€ 20,00
Bedrijfsethiek en MVO voor hoger onderwijs (Jan de Leeuw)
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
00sinds 17 mei. '25, 09:32
Kenmerken
ConditieGelezen
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2020
AuteurJan de Leeuw
Beschrijving
Samenvatting:
Dit is een studieboek over bedrijfsethiek en maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) voor opleidingen in het hoger (beroeps)onderwijs. In deze volledig geactualiseerde zesde editie is er ruim aandacht voor onderwerpen als duurzaamheid, privacy, discriminatie en social media. Dit boek omvat twee delen. Het eerste deel betreft ethiek, bedrijfsethiek en beroepsethiek. Het gaat om vijf hoofdstukken: ethiek, bedrijfsethiek en MVO, bedrijfscultuur en bedrijfscodes, beroepsethiek, een stappenplan ethiek en een instructie met het oog op debatteren over ethiek. Deel twee van het boek gaat over de praktijk van ethisch handelen van bedrijven: maatschappelijk verantwoord ondernemen. Het betreft hoofdstukken over marketing, marketingcommunicatie, human resource management, social media en digitalisering. In het laatste hoofdstuk wordt dieper ingegaan op bedrijfsleven en mensenrechten. Elk hoofdstuk bevat een verwerkingsparagraaf met cases en debatstellingen. In het boek zijn meer dan zeventig cases uit het bedrijfsleven opgenomen. Er is ook een uitgebreide index toegevoegd. Het boek wordt ondersteund door een website, waarop nieuws, opdrachten en oefentoetsen te vinden zijn.
Het ISBN nummer is: 978 94 6340 266 8.
Wanneer gekozen wordt voor verzending:
- Het geboden bedrag is exclusief verzendkosten.
Dit is een studieboek over bedrijfsethiek en maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) voor opleidingen in het hoger (beroeps)onderwijs. In deze volledig geactualiseerde zesde editie is er ruim aandacht voor onderwerpen als duurzaamheid, privacy, discriminatie en social media. Dit boek omvat twee delen. Het eerste deel betreft ethiek, bedrijfsethiek en beroepsethiek. Het gaat om vijf hoofdstukken: ethiek, bedrijfsethiek en MVO, bedrijfscultuur en bedrijfscodes, beroepsethiek, een stappenplan ethiek en een instructie met het oog op debatteren over ethiek. Deel twee van het boek gaat over de praktijk van ethisch handelen van bedrijven: maatschappelijk verantwoord ondernemen. Het betreft hoofdstukken over marketing, marketingcommunicatie, human resource management, social media en digitalisering. In het laatste hoofdstuk wordt dieper ingegaan op bedrijfsleven en mensenrechten. Elk hoofdstuk bevat een verwerkingsparagraaf met cases en debatstellingen. In het boek zijn meer dan zeventig cases uit het bedrijfsleven opgenomen. Er is ook een uitgebreide index toegevoegd. Het boek wordt ondersteund door een website, waarop nieuws, opdrachten en oefentoetsen te vinden zijn.
Het ISBN nummer is: 978 94 6340 266 8.
Wanneer gekozen wordt voor verzending:
- Het geboden bedrag is exclusief verzendkosten.
Advertentienummer: m2268967854
Populaire zoektermen
wetteksten hoger onderwijsmarketing@questjunior.nlmeer dan onderwijsbasisboek online marketingwiskunde voor het hoger onderwijs deel atoegepaste wiskunde voor het hoger onderwijs deel 1samengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementonderwijs in Studie en Cursusprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwowaeco koelboxkacheltje op stroomloeplamp pedicurecolnago cx zerohouten schapenalu duivelbanden in 1:5 tot 1:12braun km 32 keukenmachinevoltaire in Dieren en Toebehorentoyota in 1:87