Handboek social media marketing (Patrick Petersen)€ 20,00
Inleiding organisatiekunde (Loek ten Berge)
€ 6,00
Ophalen of Verzenden
10sinds 17 mei. '25, 09:41
Kenmerken
ConditieGelezen
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2013
AuteurLoek ten Berge; Marco Oteman
Beschrijving
Samenvatting:
Inleiding organisatiekunde geeft een kernachtig overzicht van het vakgebied organisatiekunde. Na een inleidend hoofdstuk, waarin organisatiekunde in een historisch perspectief wordt geplaatst, staat in de verdere hoofdstukken steeds een van de s-begrippen uit het 7s-model centraal: strategy, structure, systems, staff, skills, style en shared values. De verbanden tussen de verschillende begrippen worden in de slotparagraaf van elk hoofdstuk expliciet gemaakt. In het afsluitende hoofdstuk wordt een overzicht gegeven van ontwikkelingen binnen de organisatiekunde. Inleiding organisatiekunde is geschreven voor hbo-studenten. In elk hoofdstuk worden leerdoelen geformuleerd en komen actuele praktijkvoorbeelden en uitgebreid casusmateriaal aan bod. De auteurs behandelen de onderwerpen in samenhang met andere domeinen binnen de bedrijfskunde en de economie, en creëren zo een breed en geïntegreerd beeld van de organisatiekunde. Mr. L.j.a.m. ten Berge en drs. M.p. Oteman zijn beiden als docent verbonden aan de faculteit economie en management van de hogeschool Utrecht. J.p. van Kooten is parttime verbonden aan het NCOI en directeur van doeltreffend advies en training.
Auteurs:
Loek ten Berge
Marco Oteman
M.M.V. Johan van Kooten
het ISBN nummer is: 978 90 469 0368 1.
Wanneer gekozen wordt voor verzending:
- Het geboden bedrag is exclusief verzendkosten.
Inleiding organisatiekunde geeft een kernachtig overzicht van het vakgebied organisatiekunde. Na een inleidend hoofdstuk, waarin organisatiekunde in een historisch perspectief wordt geplaatst, staat in de verdere hoofdstukken steeds een van de s-begrippen uit het 7s-model centraal: strategy, structure, systems, staff, skills, style en shared values. De verbanden tussen de verschillende begrippen worden in de slotparagraaf van elk hoofdstuk expliciet gemaakt. In het afsluitende hoofdstuk wordt een overzicht gegeven van ontwikkelingen binnen de organisatiekunde. Inleiding organisatiekunde is geschreven voor hbo-studenten. In elk hoofdstuk worden leerdoelen geformuleerd en komen actuele praktijkvoorbeelden en uitgebreid casusmateriaal aan bod. De auteurs behandelen de onderwerpen in samenhang met andere domeinen binnen de bedrijfskunde en de economie, en creëren zo een breed en geïntegreerd beeld van de organisatiekunde. Mr. L.j.a.m. ten Berge en drs. M.p. Oteman zijn beiden als docent verbonden aan de faculteit economie en management van de hogeschool Utrecht. J.p. van Kooten is parttime verbonden aan het NCOI en directeur van doeltreffend advies en training.
Auteurs:
Loek ten Berge
Marco Oteman
M.M.V. Johan van Kooten
het ISBN nummer is: 978 90 469 0368 1.
Wanneer gekozen wordt voor verzending:
- Het geboden bedrag is exclusief verzendkosten.
Advertentienummer: m2268970858
Populaire zoektermen
inleiding organisatiekundeinleiding tot de marketing druk 5psychologie een inleidingmarketing@questjunior.nltoegepaste organisatiekundepsychiatrie een inleidingbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementinleiding in de pedagogiekprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringmodellen gezocht in Modellendemagnetiseerapparaatkoelkast wlate huur maastricht in Huizen en Kamerscasio keyboard 61 toetsenhugo boss sneakers herenlord of the rings replicalexmond in Motorenbmw e64 in Verlichtingwandbord 1945 in Antiek en Kunst