Blaine Harden - Vlucht uit Kamp 14€ 5,00
Jos Burgers - Gek op gaten
€ 3,00
Ophalen of Verzenden
Verzenden voor € 3,92
212sinds 17 mei. '25, 14:04
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2012
AuteurJos Burgers
Beschrijving
Jos Burgers - Gek op gaten
Ondertitel: ontdek wat klanten echt willen
Hardcover
Aantal pagina's: 144
Er staat een boodschap van de auteur voorin geschreven.
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun 'pijn' wegnemen. Om dit wezenlijke verschil te illustreren, gebruikt Jos Burgers in dit boek de treffende metafoor van boren en gaten. De boren staan hierbij voor de producten en diensten die u levert, de gaten voor de behoeften en wensen van uw klanten.In Gek op gaten beschrijft Jos Burgers op een luchtige en humoristische manier wat klanten écht willen. Aan de hand van heldere en aansprekende praktijkvoorbeelden laat hij zien hoe belangrijk het is om je in je klant te verplaatsen en klantgericht te zijn. En dat dit vraagt om medewerkers die flexibel, proactief en betrouwbaar zijn. Medewerkers die oprecht geïnteresseerd zijn in hun klanten, hen met plezier helpen en met hen meedenken...
Ondertitel: ontdek wat klanten echt willen
Hardcover
Aantal pagina's: 144
Er staat een boodschap van de auteur voorin geschreven.
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun 'pijn' wegnemen. Om dit wezenlijke verschil te illustreren, gebruikt Jos Burgers in dit boek de treffende metafoor van boren en gaten. De boren staan hierbij voor de producten en diensten die u levert, de gaten voor de behoeften en wensen van uw klanten.In Gek op gaten beschrijft Jos Burgers op een luchtige en humoristische manier wat klanten écht willen. Aan de hand van heldere en aansprekende praktijkvoorbeelden laat hij zien hoe belangrijk het is om je in je klant te verplaatsen en klantgericht te zijn. En dat dit vraagt om medewerkers die flexibel, proactief en betrouwbaar zijn. Medewerkers die oprecht geïnteresseerd zijn in hun klanten, hen met plezier helpen en met hen meedenken...
Advertentienummer: m2269083321
Populaire zoektermen
gek van geldmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiejos burgersfinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economieijzeren manden in Schalen en Mandenvallende aapjes spelmof 160plakcijfersfelsdakwifi beamerantiek embleem in Verzamelenopdekdeur glas 201 x 83sociaal recht in Boeken400 jaar voc in Postzegels en Munten