Nicci French - Donderdagskinderen€ 3,00
H. Roothart - Van trends naar brands
€ 7,00
Ophalen of Verzenden
50sinds 20 mei. '25, 13:53
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2002
AuteurH. Roothart; Wietske van der Pol
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 294
Van Trends naar Brands Hilde Roothart/Wim van der Pol: Een fundament voor een nieuw vakgebied, dat is wat Hilde Roothart en Wim van der Pol voor ogen hadden bij het beschrijven van een methode om trend en brand management met elkaar te integreren.
Geen mistige voorspellingen en ook geen inventarisatie van merkenmodellen maar
nieuwe inzichten over de relatie tussen trendonderzoek en merkenbeleid. Aan de
hand van Futuring, het ontwikkelen van een visie op de toekomst, en Domaining, het structureren van een merkenportfolio, wordt uiteengezet hoe organisaties kunnen inspelen op ontwikkelingen, en merken onderling op elkaar af kunnen stemmen.
Waarmee een ieder die streeft naar mentaal leiderschap zich kan voorbereiden op
de toekomst van het merk: Brand in Time.
In deze uitgave staat de integratie van trend- en merkenbeleid voorop. Het combineert analytische methodes voor onderzoek naar trends en merken met visuele ideeën en inspiratie voor visie-ontwikkeling en het opbouwen van merkrelaties...
Advertentienummer: m2270157346
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havobmx fiets 20 inchstaande vriezerdienblad 55 x 55makeup tabledura ace remschijf 160ford fiesta zwartbuitenband scootmobielschuilstal buitenhok voor varkensdvd disney filmsbrei wol groen