Visies van een Paragnost - Cor HeilijgersBieden
Philip B. Crosby - De weg naar kwaliteit
Bieden
Verzenden
00sinds 23 mei. '25, 00:03
Kenmerken
ConditieGelezen
OnderwerpManagement
Beschrijving
Na de internationale bestseller Quality is Free (Management zonder fouten) beschreef Philip Crosby in 1984 zijn ervaringen als kwaliteitsmanagementconsultant in Quality without Tears (De weg naar Kwaliteit).
Dit boek begint met een profielschets van een bedrijf met kwaliteitsproblemen. De lezer wordt uitgedaagd om deze schets voor zijn eigen bedrijf in te vullen om die manier mogelijkerwijs een uitdaging te krijgen zich serieus op de invoering van kwaliteitsverbetering te beraden.
Het boek geeft dan, zoals we dat van Crosby gewend zijn, op een heldere, eenvoudige manier aan wat nodig is om Integrale Kwaliteits Zorg (IKZ) een deel van het bedrijfsbeleid te maken.
Vastbeslotenheid: leidt to actie en laat aan de medewerkers zien dat het bedrijf voorgoed een andere weg is ingeslagen.
Opleiding: iedereen moet de antwoorden kennen op de vragen:
Wat is kwaliteit?
Hoe bereik ik kwaliteit?
Wat is de prestatienorm?
Hoe kan ik kwaliteit meten?
De beantwoording van deze vragen moet leiden naar een mentaliteit in de onderneming die resulteert in het voortdurend leveren van een kwaliteitsprestatie op ieder niveau.
Invoering: de stappen die het management moet nemen om kwaliteitsverbetering vast te verankeren in de organisatie worden hier beschreven.
verzendkosten vanaf 3,95, bod kk
Dit boek begint met een profielschets van een bedrijf met kwaliteitsproblemen. De lezer wordt uitgedaagd om deze schets voor zijn eigen bedrijf in te vullen om die manier mogelijkerwijs een uitdaging te krijgen zich serieus op de invoering van kwaliteitsverbetering te beraden.
Het boek geeft dan, zoals we dat van Crosby gewend zijn, op een heldere, eenvoudige manier aan wat nodig is om Integrale Kwaliteits Zorg (IKZ) een deel van het bedrijfsbeleid te maken.
Vastbeslotenheid: leidt to actie en laat aan de medewerkers zien dat het bedrijf voorgoed een andere weg is ingeslagen.
Opleiding: iedereen moet de antwoorden kennen op de vragen:
Wat is kwaliteit?
Hoe bereik ik kwaliteit?
Wat is de prestatienorm?
Hoe kan ik kwaliteit meten?
De beantwoording van deze vragen moet leiden naar een mentaliteit in de onderneming die resulteert in het voortdurend leveren van een kwaliteitsprestatie op ieder niveau.
Invoering: de stappen die het management moet nemen om kwaliteitsverbetering vast te verankeren in de organisatie worden hier beschreven.
verzendkosten vanaf 3,95, bod kk
Advertentienummer: m2270992427
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukweg met de warboelergobaby verkleinkussenzware breekhamerlichtwerker boektabaksdoos in Blikkenb keus in Tegels en Klinkerscort in Muziek en Instrumentengant colbert in Kleding & Herenclicker hond220 220 in Zwembad-toebehorenafdak fietsen