Boek Uganda (Oeganda) - Philip Briggs with Andrew Roberts€ 10,00
Aartjan van Erkel - Nummer 1
€ 5,00
Ophalen of Verzenden
40sinds 23 mei. '25, 19:50
Kenmerken
ConditieNieuw
OnderwerpE-commerce en Internet
Jaar (oorspr.)2022
AuteurAartjan van Erkel
Beschrijving
Nog helemaal als nieuw, zie hieronder de beschrijving!
Ondertitel: Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 192
Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet.
Maar wacht eens. Wie verdienen er nou meer: teachers of entertainers? Je lerares Duits van vroeger, of Beyoncé? Entertainers zijn populairder, en ze hebben een hogere status. Dat weet je allang. Maar waarom gebruik je het dan niet in je marketing? Wanneer je artikelen, advertenties en nieuwsbrieven entertaining zijn, zullen klanten geen genoeg van je kunnen krijgen. Dus: Stop met teachen, en begin met teasen!
In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je een superster wordt in jouw markt met onorthodoxe marketing:hoe je kapt met brave marketing waardoor klanten geeuwend afhakenhoe je nieuwsbrieven schrijft die je klanten hilarisch vinden maar die je concurrenten niet durven te schrijvenhoe je klanten charmeert tot op het bot door meer personality in je copywriting te leggenhoe je een sterrenstatus creëert met ee...
Ondertitel: Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 192
Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet.
Maar wacht eens. Wie verdienen er nou meer: teachers of entertainers? Je lerares Duits van vroeger, of Beyoncé? Entertainers zijn populairder, en ze hebben een hogere status. Dat weet je allang. Maar waarom gebruik je het dan niet in je marketing? Wanneer je artikelen, advertenties en nieuwsbrieven entertaining zijn, zullen klanten geen genoeg van je kunnen krijgen. Dus: Stop met teachen, en begin met teasen!
In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je een superster wordt in jouw markt met onorthodoxe marketing:hoe je kapt met brave marketing waardoor klanten geeuwend afhakenhoe je nieuwsbrieven schrijft die je klanten hilarisch vinden maar die je concurrenten niet durven te schrijvenhoe je klanten charmeert tot op het bot door meer personality in je copywriting te leggenhoe je een sterrenstatus creëert met ee...
Advertentienummer: m2271266748
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsuske en wiske nummer 1samengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwodonald duck nummer 1pincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economieexp gdcbench 80 cmikea askedalplastic bekers blokkeroude hangslotenhayabusa stuurnoordwijk in Overige Paardenspullensuske en wiske fruitmasters in Verzamelenprinsessen dekenopenhaard roosters