HRM voor de lijnmanager€ 5,00
André Weber - Consumentengedrag, de basis
50sinds 25 mei. '25, 12:52
€ 5,00
Ophalen of Verzenden
Kenmerken
ConditieNieuw
Jaar (oorspr.)2019
AuteurAndré Weber
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 344
- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;- praktijkgerichte benadering;- te gebruiken in compacte modules.Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consument als individu, als groepslid en als lid van de maatschappij.In deze zesde editie zijn de meeste cases, voorbeelden en afbeeldingen vernieuwd. Ook op inhoudelijk niveau zijn er wezenlijke aanpassingen. Zo is de methode ‘customer journey’ – inclusief het gebruik van ‘persona’s’ – toegevoegd. De thema’s ‘neuromarketing’ en ‘online koopgedrag’ worden in deze vernieuwde uitgave diepgaander besproken. Gezien de beperkte waarde van ‘individuele karaktertrekken in relatie tot consumentengedrag’ is dit onderwerp vervallen...
Verzendkosten zijn voor de koper
Aantal pagina's: 344
- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;- praktijkgerichte benadering;- te gebruiken in compacte modules.Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consument als individu, als groepslid en als lid van de maatschappij.In deze zesde editie zijn de meeste cases, voorbeelden en afbeeldingen vernieuwd. Ook op inhoudelijk niveau zijn er wezenlijke aanpassingen. Zo is de methode ‘customer journey’ – inclusief het gebruik van ‘persona’s’ – toegevoegd. De thema’s ‘neuromarketing’ en ‘online koopgedrag’ worden in deze vernieuwde uitgave diepgaander besproken. Gezien de beperkte waarde van ‘individuele karaktertrekken in relatie tot consumentengedrag’ is dit onderwerp vervallen...
Verzendkosten zijn voor de koper
Advertentienummer: m2271824772
Populaire zoektermen
consumentengedrag de basisbasis bosatlasmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenbedrijfskunde de basiswft basis in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwoethiek de basisvespa achterdragerfietsmandje kindjordan 1 wolf greyhd tv antennedoors la woman lpski anorak damesstacaravan te koop woudenberggameboy advance adapterspeelgoed japan in Speelgoedgehoorapparaat resound in Verpleegmiddelen