Originele CD single - MY5 - Let's go crazyBieden
De service-economie - K. Groeneveld, J. Hoogerbrug
Bieden
Ophalen of Verzenden
Verzenden voor € 3,80
70sinds 26 mei. '25, 19:34
Kenmerken
ConditieNieuw
OnderwerpManagement
Beschrijving
Dit boek is een must voor iedere directeur, manager, beleidsmaker,
en adviseur die zich bezighoudt met strategie en innovatie.
Aangeboden:
De service-economie - K. Groeneveld, J. Hoogerbrug
Geheel nieuw. ISBN 9789043004732."Negen wijze lessen voor organisaties uit de oude economie met dank aan de ineenstorting van de nieuwe economie." Meer dan driekwart van de werkende bevolking is dienstverlenend bezig. De arbeidsproductiviteit van de agrarische en de productiesector is in het verleden enorm opgevoerd, maar de dienstverlening is wat dat betreft blijven steken in het stenen tijdperk. Enorme verbetering van de productiviteit van dienstverlening is de grootste managementuitdaging voor de 21ste eeuw. Duidelijk is dat organisaties uit de oude economie massaal internet en internettechnologie zullen inzetten om de productiviteit van dienstverlening drastisch op te voeren. Oude-economieorganisaties zullen daarbij zeven fasen doorlopen: oude economie, website, intranet, elektronische transacties, serviceketen, servicenetwerk en service-economie. Sleutelwoorden zijn connectivity en netwerk. Elektronische dienstverlening zal langzaam maar zeker de bestaande traditionele dienstverlening van onderen afromen. Om deze transformatie tot een succes te maken zijn er voor deze organisaties in elke fase drie kernpunten: positionering, strategie en realisatie. Deze worden op praktische wijze uitgewerkt in negen aandachtsgebieden.
en adviseur die zich bezighoudt met strategie en innovatie.
Aangeboden:
De service-economie - K. Groeneveld, J. Hoogerbrug
Geheel nieuw. ISBN 9789043004732."Negen wijze lessen voor organisaties uit de oude economie met dank aan de ineenstorting van de nieuwe economie." Meer dan driekwart van de werkende bevolking is dienstverlenend bezig. De arbeidsproductiviteit van de agrarische en de productiesector is in het verleden enorm opgevoerd, maar de dienstverlening is wat dat betreft blijven steken in het stenen tijdperk. Enorme verbetering van de productiviteit van dienstverlening is de grootste managementuitdaging voor de 21ste eeuw. Duidelijk is dat organisaties uit de oude economie massaal internet en internettechnologie zullen inzetten om de productiviteit van dienstverlening drastisch op te voeren. Oude-economieorganisaties zullen daarbij zeven fasen doorlopen: oude economie, website, intranet, elektronische transacties, serviceketen, servicenetwerk en service-economie. Sleutelwoorden zijn connectivity en netwerk. Elektronische dienstverlening zal langzaam maar zeker de bestaande traditionele dienstverlening van onderen afromen. Om deze transformatie tot een succes te maken zijn er voor deze organisaties in elke fase drie kernpunten: positionering, strategie en realisatie. Deze worden op praktische wijze uitgewerkt in negen aandachtsgebieden.
Advertentienummer: m2272415598
Populaire zoektermen
samengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevingsamengevat economie vwopincode economiepraktische economieexamenbundel economie havoecologische economie boekpincode economie vmbo 4economie boeken middelbare schoolmarketing@questjunior.nlboeken commerciele economie 1e jaarbasisboek online marketingeconomie en maatschappij arnold heertjegrondslagen van de marketing in Boekengmc jeepmarmer tegels 120x60zonnescherm geelrose gouden kettingvw logo wieldoppentervoortzilver kroon in Ringenhyacint bolleneenpersoons elektrisch bed in Huis en Inrichtingkikk in Reptielen en Amfibieën