De service-economie - K. Groeneveld, J. Hoogerbrug

Bieden
Ophalen of Verzenden
Verzenden voor € 3,80
70sinds 26 mei. '25, 19:34
Deel via
of

Kenmerken

ConditieNieuw
OnderwerpManagement

Beschrijving

Dit boek is een must voor iedere directeur, manager, beleidsmaker,
en adviseur die zich bezighoudt met strategie en innovatie.

Aangeboden:

De service-economie - K. Groeneveld, J. Hoogerbrug
Geheel nieuw. ISBN 9789043004732."Negen wijze lessen voor organisaties uit de oude economie met dank aan de ineenstorting van de nieuwe economie." Meer dan driekwart van de werkende bevolking is dienstverlenend bezig. De arbeidsproductiviteit van de agrarische en de productiesector is in het verleden enorm opgevoerd, maar de dienstverlening is wat dat betreft blijven steken in het stenen tijdperk. Enorme verbetering van de productiviteit van dienstverlening is de grootste managementuitdaging voor de 21ste eeuw. Duidelijk is dat organisaties uit de oude economie massaal internet en internettechnologie zullen inzetten om de productiviteit van dienstverlening drastisch op te voeren. Oude-economieorganisaties zullen daarbij zeven fasen doorlopen: oude economie, website, intranet, elektronische transacties, serviceketen, servicenetwerk en service-economie. Sleutelwoorden zijn connectivity en netwerk. Elektronische dienstverlening zal langzaam maar zeker de bestaande traditionele dienstverlening van onderen afromen. Om deze transformatie tot een succes te maken zijn er voor deze organisaties in elke fase drie kernpunten: positionering, strategie en realisatie. Deze worden op praktische wijze uitgewerkt in negen aandachtsgebieden.
Advertentienummer: m2272415598