Guy van Liemt - Marketingcommunicatie in 14 stappen€ 20,00
Bart Brüggenwirth - Sterke merken, betere wereld
60sinds 26 mei. '25, 21:02
€ 5,00
Verzenden
Kenmerken
ConditieGelezen
Jaar (oorspr.)2017
AuteurBart Brüggenwirth
Beschrijving
Ondertitel: de maatschappelijke betekenis als nieuw perspectief voor je merk
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 304
Contributors: Suzanne Loohuis
In top 3 PIM Marketing Literatuur Prijs!
Merken worden beter gewaardeerd als ze bijdragen aan de oplossing van maatschappelijke uitdagingen. Ze spelen hiermee in op de behoeftes van mensen om positieve, duurzame keuzes te maken. Door het merk, mensen én maatschappij met elkaar te verbinden bouw je sterkere merken voor een betere wereld. Zo creëer je maatschappelijke betekenis, dé essentiële bouwsteen voor een eigentijdse positionering.
'Sterke merken, betere wereld' laat zien hoe marketing en mvo steeds meer naar elkaar toe groeien. In negen praktijkcases delen change agents van onder andere Eneco, Unilever, Triodos Bank en DSM hun afwegingen, ervaringen en tips. En met de 'open branding roadmap' beschik je over de tools om zelf aan de slag te gaan.
Dit boek is bedoeld voor ondernemers en professionals in marketing, branding, communicatie en mvo die een sterker merk willen bouwen én willen bijdragen aan de oplossing van maatscha...
Advertentienummer: m2272447382
Populaire zoektermen
sterke receptenwereld in getallenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economieavm audiosteekas in Auto-onderdelenvrijbuiter arkansas 5gabber kledinggolf 1.8 20vthp elitebook 12 inch laptopblaupunkt travelpilot ex navi cd downloadhouten speelhuisjes gebruiktstapelbakken met deksel in Kratten en Dozenhoekbank 235 breed