Bart Brüggenwirth - Sterke merken, betere wereld

60sinds 26 mei. '25, 21:02
€ 5,00
Verzenden
Deel via
of

Kenmerken

ConditieGelezen
Jaar (oorspr.)2017
AuteurBart Brüggenwirth

Beschrijving



Ondertitel: de maatschappelijke betekenis als nieuw perspectief voor je merk

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 304

Contributors: Suzanne Loohuis

In top 3 PIM Marketing Literatuur Prijs!

Merken worden beter gewaardeerd als ze bijdragen aan de oplossing van maatschappelijke uitdagingen. Ze spelen hiermee in op de behoeftes van mensen om positieve, duurzame keuzes te maken. Door het merk, mensen én maatschappij met elkaar te verbinden bouw je sterkere merken voor een betere wereld. Zo creëer je maatschappelijke betekenis, dé essentiële bouwsteen voor een eigentijdse positionering.
'Sterke merken, betere wereld' laat zien hoe marketing en mvo steeds meer naar elkaar toe groeien. In negen praktijkcases delen change agents van onder andere Eneco, Unilever, Triodos Bank en DSM hun afwegingen, ervaringen en tips. En met de 'open branding roadmap' beschik je over de tools om zelf aan de slag te gaan.
Dit boek is bedoeld voor ondernemers en professionals in marketing, branding, communicatie en mvo die een sterker merk willen bouwen én willen bijdragen aan de oplossing van maatscha...
Advertentienummer: m2272447382