AMX MT-702 7" Modero G5 Tabletop Touch Panel - Black - nieuw€ 1.299,00
Daan Schmidt / Donald Miller StoryBrand -Nederlands / nieuw
170sinds 4 jun. '25, 18:29
€ 23,97
Ophalen of Verzenden
Thuisbezorgd via DHL vanaf € 3,95
Kenmerken
ConditieNieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2022
AuteurDonald Miller
Beschrijving
Veel bedrijven spenderen hun marketingbudget aan allerlei soorten designs, campagnes en tactieken. Pure geldverspilling – want het gaat totaal voorbij aan het belang van de klant. Die zit niet te wachten op social media berichten of een billboard langs de snelweg.
Klanten willen weten waarom jouw product of dienst voor hen van toegevoegde waarde is. Welk probleem het voor hen oplost en waarom het hun leven zal verbeteren. Hoe je dat voor elkaar krijgt? Door jouw organisatie op de juiste manier te positioneren in het verhaal van de klant. Stel jezelf daarbij de volgende vragen: waar is de klant naar op zoek? Wat wil hij bereiken? En hoe
kan jouw product of dienst daarbij helpen?
Het ontwikkelen van een heldere boodschap is hierbij essentieel. De manier waarop je schrijft en spreekt over een product of dienst is voor klanten namelijk van doorslaggevend belang om over te gaan tot de aankoop ervan. Dat inzicht vormt de basis van de StoryBrand-formule.
De StoryBrand-formule is volledig gebaseerd op hoe het brein reageert op verhalen. Door gebruik te maken van zeven universele verhaalprincipes creëert StoryBrand voor elk bedrijf effectieve boodschappen die ingezet kunnen worden op websites, presentaties en social mediakanalen.
Naar het Nederlands geschreven door Daan Schmidt.
Nieuw
Klanten willen weten waarom jouw product of dienst voor hen van toegevoegde waarde is. Welk probleem het voor hen oplost en waarom het hun leven zal verbeteren. Hoe je dat voor elkaar krijgt? Door jouw organisatie op de juiste manier te positioneren in het verhaal van de klant. Stel jezelf daarbij de volgende vragen: waar is de klant naar op zoek? Wat wil hij bereiken? En hoe
kan jouw product of dienst daarbij helpen?
Het ontwikkelen van een heldere boodschap is hierbij essentieel. De manier waarop je schrijft en spreekt over een product of dienst is voor klanten namelijk van doorslaggevend belang om over te gaan tot de aankoop ervan. Dat inzicht vormt de basis van de StoryBrand-formule.
De StoryBrand-formule is volledig gebaseerd op hoe het brein reageert op verhalen. Door gebruik te maken van zeven universele verhaalprincipes creëert StoryBrand voor elk bedrijf effectieve boodschappen die ingezet kunnen worden op websites, presentaties en social mediakanalen.
- Creëer een unieke meerwaarde voor je klanten.
- Voorkom geldverspilling en zet in op het verhaal van je klant. Het is het waard.
Naar het Nederlands geschreven door Daan Schmidt.
Nieuw
Advertentienummer: m2275535360
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingriviera maison handgrepen in Keuken | Keukenbenodigdhedenpokemon de reis van johto in Dvd's | Tekenfilms en Animatiestudio job lamp in Lampen | Tafellampencampingdouche in Kampeeraccessoiresbesta ikea grijs in Kasten | Televisiemeubels1400 vs intruder in Motoren | Suzukimaar buiten is het feest in Romansfragonard in Antiek | Porseleingiotto in Kunst en Cultuur | Beeldendnieuwe canta in Brommobielen en Scootmobielen