Middeleeuwse Marialegenden€ 7,00
OMNICHANNEL IN RETAIL , antwoord op E-COMMERCE
120sinds 7 jun. '25, 11:57
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
Kenmerken
ConditieNieuw
Beschrijving
Aangeboden door CDJK
OMNICHANNEL IN RETAIL
Het antwoord op E-COMMERCE
door Gino van Ossel
Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant.
Winnaar managementboek van het jaar.
Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig.
Toch rijzen er al snel verschillende vragen:
Welke richting moet je concreet uit?
Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen?
En wat betekent dit voor de merkartikelfabrikant?
Wat als er geen winkels meer zouden zijn?
Heb je dan als leverancier een probleem?
In dit boek reikt Gino Van Ossel een concrete oplossing aan. Hij breekt een lans voor 'omnichannel in retail', door niet langer de winkel maar wel de klant centraal te stellen.
Met pertinente vragen, heldere modellen en handige checklists gidst Van Ossel retailers en merkartikelfabrikanten in hun zoektocht naar een juist antwoord op maat van het eigen bedrijf en de eigen sector.
‘Gino schrijft zoals hij spreekt: toegankelijk, to the point en altijd toepasbaar. Een aanrader voor eenieder die zich met (r)etail bezighoudt.’
- Tijn van Elderen, CEO Brabantia
‘Dit boek is verplichte literatuur voor iedereen met een winkel, voor iedereen die verkoopt aan consumenten en voor iedereen die wil begrijpen hoe een moderne klantenrelatie eruitziet.’
Uitgave: Lannoo
Groot formaat softcover, 318 pagina's
In NIEUWSTAAT
Wordt verstuurd na ontvangst betaling
OMNICHANNEL IN RETAIL
Het antwoord op E-COMMERCE
door Gino van Ossel
Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant.
Winnaar managementboek van het jaar.
Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig.
Toch rijzen er al snel verschillende vragen:
Welke richting moet je concreet uit?
Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen?
En wat betekent dit voor de merkartikelfabrikant?
Wat als er geen winkels meer zouden zijn?
Heb je dan als leverancier een probleem?
In dit boek reikt Gino Van Ossel een concrete oplossing aan. Hij breekt een lans voor 'omnichannel in retail', door niet langer de winkel maar wel de klant centraal te stellen.
Met pertinente vragen, heldere modellen en handige checklists gidst Van Ossel retailers en merkartikelfabrikanten in hun zoektocht naar een juist antwoord op maat van het eigen bedrijf en de eigen sector.
‘Gino schrijft zoals hij spreekt: toegankelijk, to the point en altijd toepasbaar. Een aanrader voor eenieder die zich met (r)etail bezighoudt.’
- Tijn van Elderen, CEO Brabantia
‘Dit boek is verplichte literatuur voor iedereen met een winkel, voor iedereen die verkoopt aan consumenten en voor iedereen die wil begrijpen hoe een moderne klantenrelatie eruitziet.’
Uitgave: Lannoo
Groot formaat softcover, 318 pagina's
In NIEUWSTAAT
Wordt verstuurd na ontvangst betaling
Advertentienummer: m2276411545
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havoazobe damwandblueberry kledingrotan wandbord in Wanddecoratiesjaren 50 dressoirde gouden swipemtb jaszout bakjes in Antiek en Kunstcomplete serie arendsoogparel armbandkoelkast groesbeek in Koelkasten en IJskasten