Fruitschaal goud€ 5,00
André Weber - Consumentengedrag, de basis
80sinds 8 jun. '25, 15:05
Bieden
Ophalen of Verzenden
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2019
AuteurAndré Weber
Beschrijving
Zo goed als nieuw boek!
Gaat weg wegens stoppen met de opleiding.
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 344
- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;- praktijkgerichte benadering;- te gebruiken in compacte modules.Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consument als individu, als groepslid en als lid van de maatschappij.In deze zesde editie zijn de meeste cases, voorbeelden en afbeeldingen vernieuwd. Ook op inhoudelijk niveau zijn er wezenlijke aanpassingen. Zo is de methode ‘customer journey’ – inclusief het gebruik van ‘persona’s’ – toegevoegd. De thema’s ‘neuromarketing’ en ‘online koopgedrag’ worden in deze vernieuwde uitgave diepgaander besproken. Gezien de beperkte waarde van ‘individuele karaktertrekken in relatie tot consumentengedrag’ is dit onderwerp vervallen...
Gaat weg wegens stoppen met de opleiding.
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 344
- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;- praktijkgerichte benadering;- te gebruiken in compacte modules.Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consument als individu, als groepslid en als lid van de maatschappij.In deze zesde editie zijn de meeste cases, voorbeelden en afbeeldingen vernieuwd. Ook op inhoudelijk niveau zijn er wezenlijke aanpassingen. Zo is de methode ‘customer journey’ – inclusief het gebruik van ‘persona’s’ – toegevoegd. De thema’s ‘neuromarketing’ en ‘online koopgedrag’ worden in deze vernieuwde uitgave diepgaander besproken. Gezien de beperkte waarde van ‘individuele karaktertrekken in relatie tot consumentengedrag’ is dit onderwerp vervallen...
Advertentienummer: m2277060451
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4bedrijfskunde de basispincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketingconsumentengedrag druk 7grondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackchocolate kittens in Katten en Kittens | Raskatten | Korthaarboerin in frankrijk in Romansa3 virtual cockpit in Audivolkswagen up club in Volkswagenz20r in Carrosserie en Plaatwerktoyota aygo oranje in Toyotaschuifdeur movano in Carrosserie en Plaatwerkscooterhelm zwart in Brommerhelmentom poes en de reuzenvogel in Stripboekenjaeger lecoultre in Horloges | Heren