Der Kruit Horizonnen€ 5,00
Rijn Vogelaar De superpromotor
100sinds 16 jun. '25, 16:53
€ 12,00
Ophalen of Verzenden
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2009
Beschrijving
Bieden vanaf 12 euro. Verzendkosten zijn voor de koper. Kijk in mijn account voor andere boeken enzo. Misschien verzacht het de verzendkosten. 2500 items er zit vast wel iets tussen. Rechtsboven in de hoek staat de naam boeken enzo. Klik deze aan en de hele collectie is te zien. Ophalen is beperkt mogelijk op afspraak
De superpromoter is de personificatie van de kracht van enthousiasme.
Superpromoters doen aanbevelingen of worden door anderen gekopieerd.
Het aanstekelijk enthousiasme van de superpromoter is voor bedrijven
van levensbelang omdat het zorgt voor aanwas van nieuwe klanten en
omzetgroei. Bovendien zijn superpromoters ideale co-creators en
motiveren ze het personeel. In het ultieme gevecht met zijn alter
ego, de antipromoter, bepaalt hij de reputatie van bedrijven.
De superpromoter kan een klant zijn maar ook een betrokken
medewerker. Of een burger die een bepaald overheidsbeleid verdedigt.
Het zijn de onzichtbare medestanders van bedrijven en
overheidsinstellingen die achter de schermen zorgen voor succes.
In De Superpromoter legt Rijn Vogelaar uit hoe je superpromoters
kunt inzetten om een organisatie succesvoller te maken. Hij
beschrijft een nieuwe stroming in denken over marketing,
productontwikkeling en bedrijfsvoering. Het wordt tijd dat
organisaties zich niet meer alleen richten op klagende klanten
en ontevreden medewerkers, maar zich veel meer gaan richten op
hun enthousiaste vrienden, de superpromoters. Organisaties die
deze evolutie doormaken zullen, met minder budget en met veel
meer positieve energie, de concurrentie achter zich laten of
zelfs irrelevant maken. Kortom, de tijd van de superpromoter is
gekomen!
Het aanstekelijke enthousiasme van superpromoters is ongetwijfeld
het meest krachtige en invloedrijke middel op weg naar groei en
succes. - Jos Burgers, veelgevraagd spreker en auteur van o.a.
No Budget Marketing, Klanten zijn eigenlijk nèt mensen en
Hondenbrokken
In zijn boek beschrijft Rijn de onzichtbare mechanismen
van sociale netwerken en analyseert hij de precieze werking
van invloed. Hij gebruikt de meest recente marketinginzichten
van onder anderen Earls (Herd), Dijksterhuis (Het slimme onbewuste)
en Gladwell (Tipping point) en verbindt die op een briljante manier
met elkaar. - Kees de Jong (CEO SSI), Het Financieele Dagblad
De superpromoter is de personificatie van de kracht van enthousiasme.
Superpromoters doen aanbevelingen of worden door anderen gekopieerd.
Het aanstekelijk enthousiasme van de superpromoter is voor bedrijven
van levensbelang omdat het zorgt voor aanwas van nieuwe klanten en
omzetgroei. Bovendien zijn superpromoters ideale co-creators en
motiveren ze het personeel. In het ultieme gevecht met zijn alter
ego, de antipromoter, bepaalt hij de reputatie van bedrijven.
De superpromoter kan een klant zijn maar ook een betrokken
medewerker. Of een burger die een bepaald overheidsbeleid verdedigt.
Het zijn de onzichtbare medestanders van bedrijven en
overheidsinstellingen die achter de schermen zorgen voor succes.
In De Superpromoter legt Rijn Vogelaar uit hoe je superpromoters
kunt inzetten om een organisatie succesvoller te maken. Hij
beschrijft een nieuwe stroming in denken over marketing,
productontwikkeling en bedrijfsvoering. Het wordt tijd dat
organisaties zich niet meer alleen richten op klagende klanten
en ontevreden medewerkers, maar zich veel meer gaan richten op
hun enthousiaste vrienden, de superpromoters. Organisaties die
deze evolutie doormaken zullen, met minder budget en met veel
meer positieve energie, de concurrentie achter zich laten of
zelfs irrelevant maken. Kortom, de tijd van de superpromoter is
gekomen!
Het aanstekelijke enthousiasme van superpromoters is ongetwijfeld
het meest krachtige en invloedrijke middel op weg naar groei en
succes. - Jos Burgers, veelgevraagd spreker en auteur van o.a.
No Budget Marketing, Klanten zijn eigenlijk nèt mensen en
Hondenbrokken
In zijn boek beschrijft Rijn de onzichtbare mechanismen
van sociale netwerken en analyseert hij de precieze werking
van invloed. Hij gebruikt de meest recente marketinginzichten
van onder anderen Earls (Herd), Dijksterhuis (Het slimme onbewuste)
en Gladwell (Tipping point) en verbindt die op een briljante manier
met elkaar. - Kees de Jong (CEO SSI), Het Financieele Dagblad
Advertentienummer: m2279888451
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketinglemken vorenpakker in Agrarisch | Werktuigenjeans rijbroek in Paardrijkledingburstner camper aviano in Campersaudi a3 sportback in Banden en Velgenoverkapping rijssen in Overkappingenarper catifa in Stoelenjaren 70 in Jassen | Zomernijnatten doffegnies in Romansassassins creed in Strips | Comicsrevita in Uiterlijk | Haarverzorging