Little Hedonist sweater coral maat 110€ 7,00
K. Brandmeyer - De magie van het merk
60sinds 17 jun. '25, 12:09
€ 15,00
Ophalen of Verzenden
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Auteur K. Brandmeyer; A. Deichs
Beschrijving
Ondertitel: hoe merken het onderscheid maken
Ik heb mijn boekenkast grondig leeggeruimd en verkoop veel studie- en design boeken, zie laatste foto. Kijk vooral ook even bij mijn andere advertenties!
Dutch design, industriele vormgeving, product design
Dr. KLAUS BRANDMEYER & Prof. dr. ALEXANDER DEICHSEL
DE MAGIE VAN HET MERK
Het merk is sterk vervlochten met haar afnemers. Als een levend(ig) systeem, waarvan de fabrikant weliswaar de bezitter is, maar de gebruiker de eigenaar. In de sociotoop die het merk met haar afnemers vormt, draait alles om vertrouwen. Het merk als bondgenoot in het proces van individualisering van de consument. Van massavoorwerp via labeling tot individueel gezicht heeft de Gestalt van het merk een geheimzinnige meerwaarde en oefent een magische aantrekkingskracht uit.
Brandmeyer en Deichsel laten een frisse wind waaien in het bos van 'brand equity'. Een must voor alle Nederlandse merkdeskundigen.
In DE MAGIE VAN HET MERK ontvouwen KLAUS BRANDMEYER en ALEXANDER DEICHSEL een voor Nederland unieke manier van kijken naar het fenomeen merk. Geen oorzaak/gevolg-denken, geen statistisch toetsen van theoretisch veronderstelde verbanden, geen inductieve benadering van de praktijk naar de theorie. Maar een licht filosofisch getinte psycho-culturele uiteenzetting over boe wij mensen, in afhankelijkheid van onze gewoonten, het merk gebruiken om onze identiteit mee te staven. Hoe wij inzicht en herkenning met plezier willen combineren en boe ons merkengedrag voor het grootste deel niet voor rationele argumenten vatbaar is, maar op ondoorgrondelijke emotionele en mentale beelden berust die wij als consumenten van het merk maken. Toch signaleren de auteurs ook wetmatigheden die in onze marketingopvatting gemeengoed zijn, zoals de invloed van de prijs op het merkbeeld en het belang van het uitdragen van een consistent merkbeeld door de merkeigenaar.
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 120
Contributors: L. van der Toorn
Klaus Brandmeyer
Alexander Deichsel
Rik Riezebos
Samsom management selectie
Ik heb mijn boekenkast grondig leeggeruimd en verkoop veel studie- en design boeken, zie laatste foto. Kijk vooral ook even bij mijn andere advertenties!
Dutch design, industriele vormgeving, product design
Dr. KLAUS BRANDMEYER & Prof. dr. ALEXANDER DEICHSEL
DE MAGIE VAN HET MERK
Het merk is sterk vervlochten met haar afnemers. Als een levend(ig) systeem, waarvan de fabrikant weliswaar de bezitter is, maar de gebruiker de eigenaar. In de sociotoop die het merk met haar afnemers vormt, draait alles om vertrouwen. Het merk als bondgenoot in het proces van individualisering van de consument. Van massavoorwerp via labeling tot individueel gezicht heeft de Gestalt van het merk een geheimzinnige meerwaarde en oefent een magische aantrekkingskracht uit.
Brandmeyer en Deichsel laten een frisse wind waaien in het bos van 'brand equity'. Een must voor alle Nederlandse merkdeskundigen.
In DE MAGIE VAN HET MERK ontvouwen KLAUS BRANDMEYER en ALEXANDER DEICHSEL een voor Nederland unieke manier van kijken naar het fenomeen merk. Geen oorzaak/gevolg-denken, geen statistisch toetsen van theoretisch veronderstelde verbanden, geen inductieve benadering van de praktijk naar de theorie. Maar een licht filosofisch getinte psycho-culturele uiteenzetting over boe wij mensen, in afhankelijkheid van onze gewoonten, het merk gebruiken om onze identiteit mee te staven. Hoe wij inzicht en herkenning met plezier willen combineren en boe ons merkengedrag voor het grootste deel niet voor rationele argumenten vatbaar is, maar op ondoorgrondelijke emotionele en mentale beelden berust die wij als consumenten van het merk maken. Toch signaleren de auteurs ook wetmatigheden die in onze marketingopvatting gemeengoed zijn, zoals de invloed van de prijs op het merkbeeld en het belang van het uitdragen van een consistent merkbeeld door de merkeigenaar.
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 120
Contributors: L. van der Toorn
Klaus Brandmeyer
Alexander Deichsel
Rik Riezebos
Samsom management selectie
Advertentienummer: m2280108391
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingspiderman 2 in Games | Sony PlayStation 5des pots citroenen in Woonaccessoires | Vazenrana 17 in Accessoires en Onderhoudnunspeet in Paarden en Pony's | Overige Paardenspullenduplo ladder in Speelgoed | Duplo en Legohet signalenboekveendam in Banden en Velgenikea tingby in Tafels | Eettafelsbuffetkast uden in Kasten | Buffetkastenmountain peak in Schoenen