A.K. Altes - Uit comaBieden
Rudy van Belkom - Het merk voorbij
180sinds 22 jun. '25, 16:40
Bieden
Ophalen of Verzenden
Thuisbezorgd via DHL voor € 3,95
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2014
AuteurRudy van Belkom
Beschrijving
Ondertitel: handboek voor identiteit en imago
Taal: Nederlands; Vlaams
Steeds meer schandalen komen aan het licht, en het vertrouwen in organisaties is historisch laag. Toch zijn er nog steeds veel organisaties die zich beter voordoen dan dat zij in werkelijkheid zijn. Bewapend met het internet is de consument machtiger dan ooit. De relatie die hij met een bedrijf heeft, is gelijkwaardiger, persoonlijker en transparanter geworden. Het merk voorbij laat zien dat bedrijven hier in hun communicatie rekening mee moeten houden: identiteit en imago zijn meer dan het bouwen van een merk. Dit handboek presenteert de TACTICS-methode waarbij stap voor stap wordt gewerkt aan een betekenisvol en geloofwaardig imago. Niet het analyseren achteraf, maar het proactief managen van verwachtingen van de klant staat centraal. De theoretische onderbouwing wordt gevolgd door praktische hoofdstukken over implementatie, cases en voorbeelden van succesvolle imago-ontwikkeling. De uitgebreide website helpt docenten om het boek optimaal te gebruiken en biedt studenten extra oefenmateriaal, zoals een begrippe...
Taal: Nederlands; Vlaams
Steeds meer schandalen komen aan het licht, en het vertrouwen in organisaties is historisch laag. Toch zijn er nog steeds veel organisaties die zich beter voordoen dan dat zij in werkelijkheid zijn. Bewapend met het internet is de consument machtiger dan ooit. De relatie die hij met een bedrijf heeft, is gelijkwaardiger, persoonlijker en transparanter geworden. Het merk voorbij laat zien dat bedrijven hier in hun communicatie rekening mee moeten houden: identiteit en imago zijn meer dan het bouwen van een merk. Dit handboek presenteert de TACTICS-methode waarbij stap voor stap wordt gewerkt aan een betekenisvol en geloofwaardig imago. Niet het analyseren achteraf, maar het proactief managen van verwachtingen van de klant staat centraal. De theoretische onderbouwing wordt gevolgd door praktische hoofdstukken over implementatie, cases en voorbeelden van succesvolle imago-ontwikkeling. De uitgebreide website helpt docenten om het boek optimaal te gebruiken en biedt studenten extra oefenmateriaal, zoals een begrippe...
Advertentienummer: m2281756381
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketinggaragebox zevenhuizen in Autostallingen en Garagesgratis ophalen in Gereedschap | Boormachineskawasaki in Onderdelen | Oldtimerscabrio hoes in Autohoezencarif in Gereedschap | Zaagmachinessony cmt sbt in Stereo-setshoogtoerige uitlaat in Brommeronderdelen | Algemeenelectrische fiets reparatie in Elektrische fietsengietijzeren tuintafel in Tuintafelsbaby nekring in Babykleding | Baby-zwemkleding