Sogang Korean 1A student's book€ 15,00
Mirjam Broekhoff - Marktonderzoek
190sinds 23 jun. '25, 16:23
€ 5,00
Ophalen of Verzenden
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2015
AuteurMirjam Broekhoff; Roelof Kooiker; Harm Stumpel
Beschrijving
Prijs is excl. verzending. Ophalen is mogelijk.
Ik heb zelf dit boek niet meer nodig. Hopelijk kan ik iemand hier nog blij mee maken. Het boek is in zeer goede staat. Alleen is de kleur van de rug een beetje vervaagd doordat het al een tijdje in mijn boekenkast staat. Verder staan er ook geen markeringen in.
Meer informatie over het boek hieronder.
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 462
Marktonderzoek
Marktonderzoek is het complete basisboek voor studenten die werken aan een marktonderzoek. Dit boek leert je hoe je zelf een marktonderzoek kunt doen en welke methoden van dataonderzoek en data-analyse je kunt toepassen.
Waarom kiezen voor Marktonderzoek?
In Marktonderzoek staat het onderzoeksproces centraal. De relatie tussen opdrachtgever en onderzoeksbureau komt uitgebreid aan bod en er is veel aandacht voor de plaats die het marketingonderzoek inneemt binnen het totale vakgebied. Het boek leert je achtereenvolgens hoe je een onderzoeksplan maakt en hoe je zelf een onderzoek uitvoert. Je krijgt een gedegen uitleg van de relevante marktonderzoektheorie, maar ook praktische tips voor het maken van een vragenlijst en een rapport. Dit maakt het boek heel toegankelijk.
Deze negende editie is geheel geactualiseerd...
Ik heb zelf dit boek niet meer nodig. Hopelijk kan ik iemand hier nog blij mee maken. Het boek is in zeer goede staat. Alleen is de kleur van de rug een beetje vervaagd doordat het al een tijdje in mijn boekenkast staat. Verder staan er ook geen markeringen in.
Meer informatie over het boek hieronder.
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 462
Marktonderzoek
Marktonderzoek is het complete basisboek voor studenten die werken aan een marktonderzoek. Dit boek leert je hoe je zelf een marktonderzoek kunt doen en welke methoden van dataonderzoek en data-analyse je kunt toepassen.
Waarom kiezen voor Marktonderzoek?
- compleet basisboek over marktonderzoek;
- bevat veel praktische tips en aanwijzingen;
- veel extra studie- en oefenmateriaal online.
In Marktonderzoek staat het onderzoeksproces centraal. De relatie tussen opdrachtgever en onderzoeksbureau komt uitgebreid aan bod en er is veel aandacht voor de plaats die het marketingonderzoek inneemt binnen het totale vakgebied. Het boek leert je achtereenvolgens hoe je een onderzoeksplan maakt en hoe je zelf een onderzoek uitvoert. Je krijgt een gedegen uitleg van de relevante marktonderzoektheorie, maar ook praktische tips voor het maken van een vragenlijst en een rapport. Dit maakt het boek heel toegankelijk.
Deze negende editie is geheel geactualiseerd...
Advertentienummer: m2282055435
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingperkins in Buiten- en Binnenboordmotorendubbele deuren met kozijn gebruikt in Kozijnen en Schuifpuienrvs uitlaat volvo in Uitlaatsystemenleen in Kunst | Schilderijen | Klassiekbluespot in Machines en Bouw | Heftrucks en Intern transportboggle spel in Gezelschapsspellen | Bordspellencrafter versnellingsbak in Transmissie en Toebehoren2 din autoradio navigatie in Autoradio'sjd salinger in Literatuurikea kubus kast in Kasten | Wandmeubels