Japandi hanglamp taupe beige goudkleurige ringen, 3 lampen€ 70,00
Basisboek Customer Journey 1e druk, Stephan van Slooten
111sinds 26 jun. '25, 17:37
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Beschrijving
Ongebruikt. Zo goed als nieuw.
- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;
- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;
- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.
Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit boek. Basisboek Customer Journey is speciaal ontwikkeld om hbo-studenten kennis te laten maken met klantbeleving en de Customer Journey. Via praktische technieken en tips biedt het boek inzicht in hoe klantbeleving en Customer Journeys kunnen worden ingezet om optimale resultaten te behalen, voor de klant en voor de organisatie. Er is aandacht voor de manieren waarop organisaties een emotionele connectie kunnen maken met klanten en medewerkers. Studenten leren vanuit de reis van de klant te kijken, denken en doen. Het boek bevat inspirerende praktijkcases van bekende merken.
- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;
- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;
- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.
Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit boek. Basisboek Customer Journey is speciaal ontwikkeld om hbo-studenten kennis te laten maken met klantbeleving en de Customer Journey. Via praktische technieken en tips biedt het boek inzicht in hoe klantbeleving en Customer Journeys kunnen worden ingezet om optimale resultaten te behalen, voor de klant en voor de organisatie. Er is aandacht voor de manieren waarop organisaties een emotionele connectie kunnen maken met klanten en medewerkers. Studenten leren vanuit de reis van de klant te kijken, denken en doen. Het boek bevat inspirerende praktijkcases van bekende merken.
Advertentienummer: m2283118397
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementbasisboek bedrijfseconomie 12e drukgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek customer journeybasisboek online marketinginleiding organisatiekunde druk 7basisboek bedrijfseconomieconsumentengedrag druk 7tomos a35 geel kenteken in Brommers | Tomoshangmappen ikea in Kasten | Ladekastenman tgx radio in Vrachtwagensfender cabinet in Versterkers | Bas en Gitaarfazer 600 1998 in Motoren | Yamahatuinbeeld adelaar in Tuinbeelden190e 16 in Auto's | Folders en Tijdschriftenboretti forza in Gasbarbecuesezel te koop in Overige Dierenpeter rabbit konijn in Speelgoed | Knuffels en Pluche