Kookboek Tunesie - Verrukkelijke mediterrane keuken€ 5,00
Boek Handboek content strategie (2e druk) - Patrick Petersen
60sinds 30 jun. '25, 11:41
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
Thuisbezorgd via DHL vanaf € 3,95
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2014
Beschrijving
Let op: Ik accepteer geen kopersbescherming. Het wordt pas verstuurd na ontvangst van de betaling. Ophalen is mogelijk.
Het Handboek Content Strategie (#HCS) neemt de gebruiker mee in een boeiend verhaal dat voor bewustwording, betrokkenheid, beslissing en binding zorgt. Modellen, onderzoeken, voorbeelden en cases nemen de lezer mee langs mee in een vertaalslag van content strategie naar content marketing naar tactiek en campagne. De branded, naar curated en user generated content, de tactieken voor meer engaging content en een groot aantal marketingmodellen helpen de lezer een strategie om te zetten tot een content marketingcampagne. Het 6C-model, het SOCCER-model, het positieve effect op de zoekmachinemarketing en social influence plus Petersen zijn model van Boeien & Binden vormen een rode draad. Het management- en studieboek is gevuld met infographics, grafische modellen en meer illustraties die boeien. Cases komen onder andere van de hand van Landal GreenParks, Philips, De Hypotheekshop, AtMost.TV en de TU Delft.
Titel: Handboek content strategie (2e druk)
Auteur: Patrick Petersen
Jaar: 2014
Taal: Nederlands
ISBN: 9789491560491
Het Handboek Content Strategie (#HCS) neemt de gebruiker mee in een boeiend verhaal dat voor bewustwording, betrokkenheid, beslissing en binding zorgt. Modellen, onderzoeken, voorbeelden en cases nemen de lezer mee langs mee in een vertaalslag van content strategie naar content marketing naar tactiek en campagne. De branded, naar curated en user generated content, de tactieken voor meer engaging content en een groot aantal marketingmodellen helpen de lezer een strategie om te zetten tot een content marketingcampagne. Het 6C-model, het SOCCER-model, het positieve effect op de zoekmachinemarketing en social influence plus Petersen zijn model van Boeien & Binden vormen een rode draad. Het management- en studieboek is gevuld met infographics, grafische modellen en meer illustraties die boeien. Cases komen onder andere van de hand van Landal GreenParks, Philips, De Hypotheekshop, AtMost.TV en de TU Delft.
Titel: Handboek content strategie (2e druk)
Auteur: Patrick Petersen
Jaar: 2014
Taal: Nederlands
ISBN: 9789491560491
Advertentienummer: m2284215118
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementbasisboek bedrijfseconomie 12e drukgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinginleiding organisatiekunde druk 7consumentengedrag druk 7projectmanagement druk 8het boek van ikke rabobankhuur grou in Vakantiehuizen | Nederlandsuper mario lamp in Lampen | Overigeoase aquarium pomp in Vissen | Aquaria en Toebehorenmamod stoommachine in Antiek | Speelgoedbacardi longdrink in Glas en Borrelglaasjesastra k in Modelauto's | 1:43audi a7 s line in Auditopeind in Biljarten en Poolenkalkzandsteen metselstenen in Metselstenencadillac modelauto in Modelauto's | 1:43