Boek Handboek content strategie (2e druk) - Patrick Petersen

60sinds 30 jun. '25, 11:41
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
Thuisbezorgd via DHL vanaf € 3,95
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2014

Beschrijving

Let op: Ik accepteer geen kopersbescherming. Het wordt pas verstuurd na ontvangst van de betaling. Ophalen is mogelijk.

Het Handboek Content Strategie (#HCS) neemt de gebruiker mee in een boeiend verhaal dat voor bewustwording, betrokkenheid, beslissing en binding zorgt. Modellen, onderzoeken, voorbeelden en cases nemen de lezer mee langs mee in een vertaalslag van content strategie naar content marketing naar tactiek en campagne. De branded, naar curated en user generated content, de tactieken voor meer engaging content en een groot aantal marketingmodellen helpen de lezer een strategie om te zetten tot een content marketingcampagne. Het 6C-model, het SOCCER-model, het positieve effect op de zoekmachinemarketing en social influence plus Petersen zijn model van Boeien & Binden vormen een rode draad. Het management- en studieboek is gevuld met infographics, grafische modellen en meer illustraties die boeien. Cases komen onder andere van de hand van Landal GreenParks, Philips, De Hypotheekshop, AtMost.TV en de TU Delft.

Titel: Handboek content strategie (2e druk)
Auteur: Patrick Petersen
Jaar: 2014
Taal: Nederlands
ISBN: 9789491560491
Advertentienummer: m2284215118