Marketingcommunicatie in 14 stappen. 2e druk€ 30,00
Ko Floor - Marketingcommunicatiestrategie
30sinds 6 jul. '25, 14:13
€ 25,00
Ophalen of Verzenden
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2020
AuteurKo Floor; Fred van Raaij; Margot Bouwman
Beschrijving
Zo goed als nieuw. Zonder aantekeningen of arceringen.
Aantal pagina's: 552
Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét boek voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes. Het meest opvallende in deze achtste editie is een nieuw hoofdstuk over online marketingcommunicatie. De overige hoofdstukken zijn ook aangevuld met inzichten over online marketingcommunicatie en relevante toepassingen. Verder is in deze editie het overzicht van theorieën en modellen om merken te bouwen aangevuld met de nieuwste kennis en inzichten. Ook zijn er nieuwe cases toegevoegd en in het hoofdstuk over onderzoek wordt aandacht besteed aan het meten van onbewuste merk- en reclameassociaties.-Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs; -uniek overzicht om digitale communicatie effectief in te zetten;-a...
Aantal pagina's: 552
Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét boek voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes. Het meest opvallende in deze achtste editie is een nieuw hoofdstuk over online marketingcommunicatie. De overige hoofdstukken zijn ook aangevuld met inzichten over online marketingcommunicatie en relevante toepassingen. Verder is in deze editie het overzicht van theorieën en modellen om merken te bouwen aangevuld met de nieuwste kennis en inzichten. Ook zijn er nieuwe cases toegevoegd en in het hoofdstuk over onderzoek wordt aandacht besteed aan het meten van onbewuste merk- en reclameassociaties.-Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs; -uniek overzicht om digitale communicatie effectief in te zetten;-a...
Advertentienummer: m2286139968
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingdownpipe audi tt in Uitlaatsystemenjonge parkietjes in Vogels | Parkieten en Papegaaienvistank in Vissen | Aquaria en Toebehorenps5 leiden in Spelcomputers | Sony PlayStation 5hobby 600 campers in Camperskia picanto 2018 in Carrosserie en Plaatwerkjana sandalen in Schoenenoud roze bureaustoel in Bureaustoelenuitmesten in Dieren | Paarden | Verzorging, Oppas en Lesvw autootjes in Modelauto's | Overige schalen