Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2017
AuteurDion van der Vaart

Beschrijving

Het boek is als nieuw.


Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 176

Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Alles komt aan bod: comfortabele content, compromisloze conversie en een creatieve customer journey. Voortaan bekijk je alles door een neuromarketingbril. Dion van der Vaart biedt bedrijven en professionals onmisbare inzichten in het brein. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in sa-menwerking met Frankwatching, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
Advertentienummer: m2287515398160sinds 10 jul. '25, 10:15