Kenmerken
Conditie
Zo goed als nieuw
Onderwerp
Management
Jaar (oorspr.)
2017
Auteur
Marjolein Visser; Berend Sikkenga
Beschrijving
Verkoopreden: einde opleiding
Opleiding: Business Services, marketing en communicatie, officemanagement
Mbo: Hoornbeeck College
Ondertitel: vanuit commercieel perspectief
Taal: Nederlands; Vlaams
De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Management reikt je de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven.
Waarom kiezen voor Social Media Management?
Social Media Management gaat in op de volgende vraagstukken: Hoe kunnen organisaties social media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren? En hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is? Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via social media beïnvloeden? Je leert de rol ...
Opleiding: Business Services, marketing en communicatie, officemanagement
Mbo: Hoornbeeck College
Ondertitel: vanuit commercieel perspectief
Taal: Nederlands; Vlaams
De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Management reikt je de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven.
Waarom kiezen voor Social Media Management?
- Het eerste studieboek over social media vanuit commercieel perspectief;
- behandelt de volledige klantreis;
- met veel herkenbare cases uit het werkveld.
Social Media Management gaat in op de volgende vraagstukken: Hoe kunnen organisaties social media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren? En hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is? Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via social media beïnvloeden? Je leert de rol ...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Kootwijkerbroek
85x bekeken
0x bewaard
Sinds 12 jul '25
Advertentienummer: m2288399798
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingikea lamp melkglas in Lampen | Hanglampenchevrolet spark schade in Chevroletbirkenstock amsterdam in Schoenen22rh413 in Luidsprekerscasper van houten in Stoelenscooter steun in Brommeronderdelen | Scooterstrek emonda 54 in Fietsen | Racefietsenstootlijsten in Bestelauto'sradio navigatie ford c max in Autonavigatieking charles cavalier spaniel in Posters